سری گلکسی اس 23 سامسونگ برای اولین بار با گوریلا گلس ویکتوس 2 معرفی شد


رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ برای سری S23 در حال حاضر نمی تواند دور باشد، همانطور که می توانید از نشت محض این روزها گوشی های هوشمند پرچمدار آینده متوجه شوید. آخرین راهنمایی‌های آن‌ها نشان می‌دهد که کیس‌های برند رسمی‌تری را که ممکن است در کنار دستگاه‌های ظاهراً سازگار آن‌ها رونمایی شود، آشکار می‌کند.

آنها ممکن است به میزان خلاقیت OEM در ساخت این لوازم جانبی اشاره کنند و به طور بالقوه جزئیات طراحی ادعایی متعددی را تأیید کنند که شامل حاشیه‌های نازک برخی از انواع و صفحه‌نمایش تخت می‌شود.

آنها در آخرین تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط افشاگران نشان داده شده اند اسنوپی تک و رولاند کوانت از WinFuture، که به نظر می رسد موافق هستند که سامسونگ بیشتر از سیلیکون خود ساخته است و S-View قاب‌هایی برای دستگاه‌های غیرقابل تاشو ممتاز جدید خود، که مورد آخر به عنوان تبدیل دستگاه سری S23 به نوعی S20 Ultra معکوس به تصویر کشیده شده است.

WinFuture کمی فراتر می رود و ادعا می کند که شخص اول نیز وجود خواهد داشت.پوشش های قاب“، که ظاهراً شامل یک سپر سازگار با انواع صفحات پشتی قابل تعویض است که برخی از آنها دارای اسلات کارت هستند.

دارندگان سری S23 همچنین ممکن است گزینه “حلقه-پایه-کاور“، که دارای یک قطعه داخلی و منطبق با رنگ از نوع PopSocket است که ممکن است بتواند بین نگه داشتن گوشی هوشمند در حالت عمودی یا افقی از طریق مکانیزم اسلاید و قفل جابجا شود. همچنین ممکن است مواردی وجود داشته باشد که احتمالاً با دست قابل جدا شدن است. تسمه ها

به نظر می‌رسد بیشتر این لوازم جانبی (که شامل محافظ صفحه با سوراخ مرکزی نیز می‌شود) برای جانشین S22، S22+ و S22 Ultra در دسترس خواهند بود و می‌توانند با همه رنگ‌های شایعه شده آن‌ها مطابقت داشته باشند – اگرچه آبی و نارنجی ممکن است گزینه ها نیز باشند.

سپس دوباره، Corning ممکن است شما را وادار کند که فکر کنید هیچ یک از آنها در سال 2023 ضروری نخواهد بود. مواد پیشرفته OEM نیز به طور موثر در بازی نشت S23 وارد شده است. اعلام می کند که “نسل بعدی گوشی های پرچمدار گلکسیهمچنین اولین بار با جدیدترین گوریلا گلس Victus 2 عرضه خواهد شد.

محصول پرچمدار جدید Corning برای محافظت از دستگاه های تلفن همراه به عنوان بهینه سازی بهتر برای سقوط بر روی سطوحی مانند “بتن خشندر مقایسه با نسل اول قبلی خود.

همانطور که به «به طور متوسط ​​حاوی 22٪ محتوای بازیافتی قبل از مصرف کننده استکورنینگ همچنین ممکن است اکنون از مرحله تقریبا اجتناب ناپذیر «پایداری» معرفی سری گلکسی اس 23 سامسونگ و همچنین برای «دوام» پیشی گرفته باشد.

با این وجود، اسپویلر جدید باید در آینده نزدیک ویدیوهای جالبی از نوع تست دراپ را ایجاد کند.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-S23-series-to-be-first-to-debut-with-Gorilla-Glass-Victus-2.687075.0.html