سایر سازندگان لپ تاپ باید از ایسوس پیروی کنند و لیستی رسمی از تمام مدل های بازی آینده خود تهیه کنند

پس از فارغ التحصیلی در رشته هیدرودینامیک محیطی از دانشگاه کالیفرنیا، در رشته فیزیک راکتور مطالعه کردم تا از NRC ایالات متحده برای بهره برداری از راکتورهای هسته ای مجوز دریافت کنم. پس از کار با سیستم‌های واکنش‌پذیری هسته‌ای مدرن که به‌طور شگفت‌انگیزی توسط رایانه‌های دهه 80 کار می‌کردند، سطح قابل توجهی از قدردانی شما از لوازم الکترونیکی مصرفی روزمره کسب می‌کنید. وقتی فعالیت‌های روزمره و مقالات مروری ایالات متحده را در Notebookcheck مدیریت نمی‌کنم، می‌توانید صحنه ورزش‌های الکترونیکی و آخرین اخبار بازی را دنبال کنید.

پیگیری تمام لپ‌تاپ‌های بازی که در فوریه امسال با گرافیک GeForce 40 و پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل عرضه می‌شوند، دشوار است. حداقل یکی از تولیدکنندگان یک جدول مفید تهیه کرده است که جزئیات تمام مدل های آینده و حتی گزینه های TGP و MUX آنها را نشان می دهد.

انتظار می رود بسیاری از این مدل های ایسوس تا قبل از پایان سه ماهه اول 2023 در دسترس قرار گیرند. مدل های رقیب Alienware، Aorus، Razer و MSI همگی در یک بازه زمانی عرضه خواهند شد، اما خرید یک مدل ایسوس کمتر دردسرساز خواهد بود.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Other-laptop-makers-should-follow-Asus-example-and-make-an-official-list-of-all-their-upcoming-gaming-models.686625.0.html

این جدول همچنین نکات جالبی را در مورد پردازنده‌های گرافیکی موبایل Ada Lovelace نشان می‌دهد. به طور خاص، موبایل GeForce RTX 4070 در ROG X13 Flow می‌تواند با هدف TGP بسیار پایین فقط 45 وات کار کند که تقریباً به اندازه GeForce RTX 3050 35 واتی است. جالب است که ببینید چگونه یک RTX 45 واتی 4070 می تواند با 115 وات تا 140 وات RTX 4070 در ROG Zephyrus Duo 16 GX650PI بسیار بزرگتر مقایسه شود.

آلن نگو
Allen Ngo – سردبیر ایالات متحده – 5012 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2011