سایان الکتریک طرح خانه هوشمند Smart Home

سایان الکتریک طرح خانه هوشمند Smart Home

برای پیاده‌سازی خانه هوشمند اولین موضوعی که حائز اهمیت است برآورد‌های اولیه از یکسری موارد می‌باشد که حتماً باید توسط فردی متخصص و باتجربه انجام بگیرد. در سطرهای پیشین تا حدودی در رابطه با کلیات خانه هوشمند و قابلیت‌های آن و اینکه خانه هوشمند چیست؟ صحبت شد. اما در ادامه قصد داریم تا کمی در رابطه با جزئیات این موضوع مهم صحبت کنیم. با سلام / جهت اخذ نمایندگی شرکت خانه هوشمند پلان، می توانید درخواست خود را از طریق صفحه درخواست نمایندگی ارسال کنید. بزرگترین مزیت سیستم هوشمند در هتل (هتل هوشمند) ، امکان مشاهده وضعیت تمام اتاق ها و ارائه بهترین خدمت (سرویس) به مشتریان براساس درخواست های آنهاست. وقتی قبل از حرکت به سمت ویلا، سیستم سرمایش-گرمایش را روشن می کنیم، در زمان حضور در ویلا، از همان لحظه اول در یک دمای مطبوع، استراحت ما شروع می شود.

O2 می خواهد به شما در مدیریت هزینه های ساخت یک خانه هوشمند کمک کند

بنابراین با تجهیز ساختمان به سیستم هوشمند ام اچ عملا قابلیت اعلام حریق نیز در پروژه ایجاد می خانه هوشمند شود. در این مجال تصمیم داریم از دیدگاههای مختلف به ماهیت و قابلیتهای خانه هوشمند بپردازیم. موضوعی که امروزه بدلیل تنوع شرکت های خانه هوشمند، تصمیم گیری را برای خریدار سخت کرده است. بنابراین سعی میکنیم از جوانب گوناگون به این مسائل بپردازیم تا انتخاب تجهیزات خانه هوشمند و شرکت مناسب این کار را برای شما آسانتر کند. بنابراین طی هفته های آینده به مرور از زوایای مختلف به ماهیت وقابلیتهای خانه هوشمند می پردازیم .

  • در صورت کافی بودن نور روز، نور چراغ ها کاهش می یابد تا انرژی الکتریکی کمتری مصرف شود.
  • این قفل ها مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت و کارت RFID، صفحه کلید تاچ جهت باز کردن از طریق پسورد و کلید مکانیکی می باشد.
  • شما میتوانید آبیاری باغ و یا باغچه خود را با تلفن همراه و تنظیم ساعت مورد نظر خود انجام دهید.

بنابراین توصیه می‌گردد که علاوه بر آشنایی با کلیات این مبحث خانه هوشمند، به صورت تخصصی و متمرکز اقدام به یادگیری موارد مربوط به هوشمندسازی خانه از طریق پلتفرم knx کرده و تمرکز خود را کاملاً در این زمینه نگه دارید. موضوع اینترنت‌اشیا موضوعی نیست که تنها محدود به خانه هوشمند باشد، بلکه که می‌تواند به صورت کاملاً مستقل از این موضوع نیز فعالیت کند. اینترنت‌ اشیا را می‌توان هوشمند‌سازی دستگاه‌های مختلف در نظر گرفت و در علوم مهندسی این فرآیند به شکل شبکه‌سازی بین دستگاه‌های فیزیکی، ساختمان، کامپیوتر‌ها و وسایل نقلیه و هرچیز دیگری که قابلیت پشتیبانی از نرم‌افزار را داشته باشد تعریف شده است.

خانه هوشمند Control4 چه قسمت هایی از یک خانه را هوشمند می کند؟

Control4 در سال ۲۰۰۳ توسط اریک اسمیت ، ویل وست و مارک مورگان تأسیس شد و با شرکت در نمایشگاه تکنولوژی های خانه CEDIA Expo شروع به کار کرد. Control4 بعدا در همان سال اولین محصولات خود را به عنوان یکی از اولین شرکت های فعال در حوزه هوشمند سازی وارد بازار کرد. در این مرحله آموزش کاربری سیستم و نحوه استفاده از آن به شما داده خواهد شد و شما قادر خواهید بود تا با آسودگی از امکانات خانه هوشمند خود استفاده کنید. در خانه هوشمند ديگر نيازي به استفاده از ريموت IR جهت روشن و خاموش نمودن تلويزيونها و LCD ها و يا اسپليتها نخواهيم داشت. محصولات هوشمند تویا دیگر نام پرتکرار حوزه هوشند سازی ساختمان است، خانه هوشمند ریل اسمارت فروشگاه محصولات تویا Tuya.

حس‌گرهای ساکن این امکان را فراهم می‌کنند که قطع خودکار در مدت زمان‌های خالی بودن میسر باشد و همچنین برنامه‌ریزی زمانی تطبیق برای سکونت را ممکن می‌سازند. لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید. دقت کنید زومیت، وب‌سایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند. در لس آنجلس ساخته است،‌ اگرچه با طراحی ماژولار خود چندان هوشمند به نظر نمی‌رسد؛ اما داخل آن داستان کاملا متفاوتی در جریان است.

نمونه هایی از تکنولوژی های خانه هوشمند

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار