سامسونگ گلکسی M54 با تغییرات طراحی نسبت به گلکسی M53 فاش شد

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7222 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

MySmartPrice تصاویر مطبوعاتی سامسونگ گلکسی M54 5G را بیش از سه ماه پس از انتشار آنلاین جزئیات این گوشی منتشر کرده است. به گفته این وب سایت، سامسونگ قصد دارد گوشی گلکسی M54 5G را اندکی پس از سری گلکسی اس 23 که قرار است در 1 فوریه عرضه شود. MySmartPrice هنوز تاریخ عرضه خاصی و اطلاعات قیمتی را برای هیچ منطقه ای به اشتراک نگذاشته است.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-M54-leaks-with-design-changes-compared-to-Galaxy-M53.684412.0.html

در حالی که وب سایت اطلاعاتی در مورد نزدیک بودن عرضه گوشی به بیرون درز نکرده است، نگاهی اجمالی به ظاهر جانشین گلکسی M53 ارائه کرده است. با کمال تعجب، گلکسی M54 یک دوربین عقب کمتر نسبت به مدل قبلی خود دارد، اگرچه پنل پشتی خمیده آن باقی مانده است. مشخصات دوربین در این مرحله ناشناخته است، اما رندرهای مطبوعاتی فاش شده تأیید می کنند که سری گلکسی M با استفاده از لنزهای دوربین جداگانه از سری Galaxy S23 پیروی خواهد کرد.

به نظر می رسد گلکسی M54 دارای حاشیه های نمایشگر نازک تری نسبت به گلکسی M53 باشد. به دلایلی، سامسونگ از آوردن حاشیه‌های یکنواخت به گوشی‌های هوشمند میان رده خود خودداری می‌کند، چرا که گلکسی M54 نیز ظاهری متمایز دارد. بر اساس رندرهایی که تاکنون فاش شده است، گلکسی M54 حداقل در دو رنگ، هر دو با فریم های متضاد رنگ عرضه خواهد شد. یک اسکنر اثر انگشت خازنی نیز وجود خواهد داشت که شبیه نمونه قبلی است. ظاهراگلکسی M54 با چیپست اگزینوس 1380 در دسترس خواهد بود، نه با اسنپدراگون 888 که در ماه اکتبر تصور می شد.