سامسونگ از One UI 5 Watch و عرضه سری Galaxy Watch آینده خبر می دهد

سامسونگ به‌روزرسانی بزرگی را برای پلتفرم One UI Watch خود اعلام کرده است که آن را به One UI x Watch تغییر نام داده است. یک هفته قبل از اینکه گوگل Wear OS 4 را به نمایش بگذارد، One UI 5 Watch برای همه ساعت‌های هوشمندی که در حال حاضر از نسخه One UI Watch، Galaxy Watch4 و Galaxy Watch4 Classic استفاده می‌کنند، در دسترس خواهد بود. در حالی که سامسونگ هنوز تمام تغییرات One UI Watch 4 را تایید نکرده است، یک نمای کلی از چند تغییر ارائه کرده است که انحصاری One UI 5 Watch خواهد بود.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-teases-One-UI-5-Watch-and-upcoming-Galaxy-Watch-series-release.714548.0.htmlالکس آلدرسون

الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7829 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

به طور خاص، سامسونگ امیدوار است ردیابی خواب را بهبود بخشد، البته با عملکردی شبیه به آنچه که گوگل قبلاً از طریق یکپارچه سازی Fitbit خود ارائه می دهد. همچنین، One UI 5 Watch از برنامه‌های آموزشی مبتنی بر ناحیه ضربان قلب پشتیبانی می‌کند، که در این مرحله یکی از ویژگی‌های دیگر ساعت‌های هوشمند برای چندین نسل بوده است. به همین ترتیب، سامسونگ تشخیص سقوط، تماس های SOS و ذخیره اطلاعات کلیدی پزشکی را مستقیماً در ساعت گلکسی یکپارچه خواهد کرد. با این حال، سامسونگ تایید نکرده است که کدام نسخه از سیستم عامل Wear OS زیربنای One UI 5 Watch است. از نظر تئوری، One UI Watch به نسخه جدیدی از Wear OS خواهد رفت، اگرچه هیچ یک از ویژگی های فاش شده تاکنون نشان نمی دهد که چنین است.

در حال حاضر، مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی بیلدهای One UI 5 Watch را ارائه خواهد کرد. درعوض، بیانیه مطبوعاتی این شرکت حاکی از آن است که One UI 5 Watch تا زمانی که با سری Galaxy Watch6 عرضه شود، به سری Galaxy Watch4 و Galaxy Watch5 نخواهد رسید. بر اساس اطلاعات فاش شده، سامسونگ سری Galaxy Watch6 را در ماه جولای یا آگوست در کنار Galaxy Z Flip5 و Galaxy Z Fold5 عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود سری گلکسی واچ 6 در کنار سایر تغییرات، به قاب چرخشی فیزیکی Galaxy Watch4 Classic نیز بازگردد. در همین حال، One UI 5 Watch به صورت بتا اواخر این ماه از طریق اپلیکیشن Samsung Members برای دارندگان Galaxy Watch مستقر در کره جنوبی یا ایالات متحده در دسترس خواهد بود.