سازنده باتری های حالت جامد قراردادی 20 میلیون دلاری با BMW برای تولید الکترود آزمایشی امضا کرد

شارژر شارژر EV ChargePoint Home Flex 50A را در آمازون دریافت کنید


منبع: https://www.notebookcheck.net/Solid-state-battery-developer-inks-US-20-million-deal-with-BMW-for-pilot-electrode-production.676418.0.html

Solid Power تنها شرکتی نیست که سلول‌های 20Ah را با موفقیت دنبال کرده است، همانطور که Svolt نیز چنین است، اما قبلاً تحویل باتری‌ها را برای اعتبارسنجی به شرکای خود از جمله به سرمایه‌گذار قدیمی BMW خود آغاز کرده است. این شرکت به زودی یک مرکز تولید الکترولیت حالت جامد اختصاصی خود را راه اندازی خواهد کرد تا مراحل صدور گواهینامه فناوری باتری های حالت جامد خود را برای استفاده تجاری خودرو آغاز کند.

بزرگ‌ترین سازنده باتری‌های برقی جهان، CATL، بر این عقیده بود که تولید انبوه باتری‌های حالت جامد قبل از سال 2030 اتفاق نمی‌افتد، اما صنعت با چنان سرعتی در حال حرکت است که اعتبار ساخت ممکن است زودتر اتفاق بیفتد و عصری امن و مقرون به صرفه را آغاز کند. باتری های EV با چگالی انرژی بالا.

تا زمانی که نمونه اولیه خط باتری حالت جامد که ب ام و در آلمان ایجاد می کند به اهداف تولیدی خاصی برسد، ب ام و تا ژوئن 2024 20 میلیون دلار آمریکا پرداخت خواهد کرد. به گفته فرانک وبر، عضو هیئت مدیره BMW AG، توسعه:

بی ام و تنها خودروسازی قدیمی نیست که کار روی این فناوری امیدوارکننده باتری EV را اعلام کرده است، زیرا هوندا، فورد، تویوتا، نیسان و بسیاری دیگر نیز تمایل خود را برای توسعه و تولید باتری حالت جامد خود در داخل اعلام کرده اند. با این حال، به نظر می‌رسد با کمک Solid Power، BMW یکی از اولین خودروسازانی است که در آینده قابل پیش‌بینی، تولید آزمایشی را برنامه‌ریزی می‌کند، این طرف از شرکت‌های باتری‌سازی چینی که پیشرفت‌های باتری‌های حالت جامد را اعلام کرده‌اند.