قبل از تولید محتوا باید به مخاطب خود توجه داشته باشید و بر اساس نیازهای آنها بنویسید. رپورتاژ آگهی هیچوقت از سایت میزبان پاک نمی گردد حداقل در 99 درصد سایت ها به این صورت می باشد و نسبت به هزینه ای که پرداخت می کنید بازده باورنکردنی را شاهد خواهید بود. خریدارانِ بالقوه تبلیغات را به چشمِ «اخبار قابل استفاده» نگاه می نمایند که اطلاعات لازم را برای تصمیم گیری آگاهانه در رابطه خرید هر آنچه به آن نیاز دارند، برایشان اماده می نماید.
به همین دلیل در کشورهای پیشرفته قوانین بسیار سختی علیه رپرتاژ آگهیها تصویب شده و میشود. دیوان بینالمللی تجارت، در قانون آگهیهای خود که در سال ۱۹۹۷ به تصویب رسانده، خواهان مشخص کردن تبلیغات میشود تا مخاطبان قادر به تشخیص آن شوند. بر خلاف سایر روشهای تبلیغاتی، رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر هیچوقت پاک نمیشود و در وبسایت منتشرکننده باقی خواهد ماند. اینجا آغازی متفاوت برای ارائه آموزشهای تخصصی در زمینه مسائل مرتبط با وبمستری و زیرساختهای راهاندازی و نگهداری از وب سایت محسوب میشود.
در نوشتن متن رپورتاژ خبری، بهینهسازی آن و لینکسازی درست برای سئو با شما همکاری خواهیم کرد. تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ICT آینده ما را رقم میزنند. اما در محتوای دارای اسپانسر، هدف اصلی آگاهیبخشی و اطلاعرسانی است. شما صرفاً با پرداخت هزینه به تولید و/یا انتشار آن هزینه کمک کردهاید.
رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری در سئو سایتتان دارد؟ تسمینو-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک
در این مطلب همه چیزهایی که باید در مورد این تکنیک بازاریابی هوشمند پیامکی بدانید، از جمله استراتژیهای ساده برای پیادهسازی تبلیغات موبایلی مبتنی بر مکان آورده شده است. فضای ابری فضای ذخیرهسازی امن و مطمئن با آپتایم و دسترسپذیری درخورتوجهی است که میتوانید انواع دادههای متنی، صوتی، ویدئویی، تصویری، پژوهشی و… ✅ از نظر مدت زمان مانایی در سایت محدودیتی در مورد آن وجود ندارد و رپورتاژ از سایت حذف نخواهد شد تا ارزش و امتیاز لینک های داخل رپورتاژ همیشه برای سایت شما باقی بماند. اگر کار خود را به خوبی انجام داده باشید خواننده شما به دنبال تماس گرفتن با قیمت رپورتاژ شما خواهد بود.
به این نکته توجه کنید که مطلب حتما متناسب با عنوان نوشته شده باشد. سادهترین دلیلی که برای استفاده از رپورتاژ آگهی میتوان مطرح کرد این است که عملکرد مناسبی دارد. در سال ۲۰۰۷ بود که نشریه «Reader’s Digest» تصمیم گرفت عملکرد رپورتاژ آگهی را در مقابل تبلیغات معمولی بسنجد. این نشریه دو مطلب یکسان تهیه کرد که یکی در فرمت رپورتاژ آگهی و دیگری به شکل تبلیغ بود و هر دو مطلب با هدف فروش یک کالا تهیه شده بودند. متن نوشته شده برای رپورتاژ آگهی باید منحصر به فرد وعکسهای استقاده شده نیز اختصاصی و یونیک باشد.
رپورتاژ آگهی در سئو سایت و برندینگ چه تاثیری دارد؟
این فعالیت تبلیغاتی همانند بقیه فعالیتهای بازاریابی با یک بار انجام به نتیجهای نمیرسد و باید کاری مداوم و پیوسته باشد. تداوم انتشار رپورتاژ آگهیهای خوب و باارزش در سایتهای معتبر، میتواند کسب و کار را در قسمت تبلیغات کاملاً جلو بیندازد و پیشرفتهای خوبی برای آن ایجاد کند. تا اینجا به خوبی نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی را یاد گرفتیم میدانیم که برای نوشتن این متن، چه نکاتی باید رعایت شوند. با این وجود، رعایت تمامی نکات بالا با دشواریهایی همراه است از جمله اینکه رعایت این نکات، هزینههای بسیاری را برای کسب و کار ایجاد میکند و عدم رعایت آنها برابر با عدم اثربخشی رپورتاژ آگهی خواهد بود. در مثالی فرض میکنیم با بررسی تالارهای گفتگو به این نتیجه رسیده باشید که مبحث تولید محتوای مناسب و کسب درآمد از اینستاگرام از جمله موضوعات مورد بحث است. علاوه بر این، شما نیز خدماتی مانند بازاریابی در شبکههای اجتماعی را در سایت خود ارائه میدهید.
نکته مهم دیگر این است که تعداد لینکهای خارجی آنقدر که فکر میکنید، اهمیت ندارد. بلکه از سایتهایی کمک بگیرید که معتبر هستند و معمولا در این زمینه فعالیت میکنند. گاهی اوقات رپورتاژ آگهی فقط برای گرفتن لینک خارجی نوشته میشود؛ اما خیلی مواقع هم هدف از آن تبلیغات و تولید سرنخ است. به همین دلیل بهتر است طوری نوشته شود که الهامبخش باشد و مخاطب را به یک عمل خاص ترغیب کند. کاری مثل تماس با شرکت، ثبت نام در سایت، ارسال ایمیل، ثبت نام در خبرنامه و … رپورتاژ یک آگهی مرتبط و هدفمند است که واحد روابط عمومی یک کسب و کار در کانالها و رسانههای مختلف منتشر میکند.
درخواست اقدام در انتهای متن
اگر به هر علت این کار را انجام نمیدهید، از ابزارهای گوگل آنالیتیکس یا سایر ابزارهای مشابه استفاده کنید و کلیکها را ردیابی کنید (با افزدون کد ردیابی به لینکها یا UTM). اگر هدف شما صرفاً افزایش آگاهی از برند است، ممکن است تصمیم بگیرید از CTA استفاده نکنید. در غیر این صورت، ایرادی ندارد که در انتهای رپورتاژ، دعوت به اقدام هم وجود داشته باشد. مثلاً اینکه در انتهای رپورتاژ از مخاطب بخواهید با شماره تلفن خاصی تماس گرفته یا از سایت شما بازدید کند. یا اینکه به محل فروشگاه یا نمایشگاه شما سر بزند و محصولاتتان را ببیند. اگر رپورتاژ شما در قالب یک مقالهی متنی است، استفاده از عکس و نمودار بسیار خوب است و میتواند مفید باشد.
- همچنین، یاد گرفتیم که چطور در جملات ابتدایی نوشته، توجه مخاطب را جلب کنیم و بسته به نوع رسانه انتخابی، شخصیتسازی کنیم.
- اکنون که با هدف رپورتاژ آگهی آشنایی پیدا کردید، باید به مسئله مهم دیگری بپردازیم.
- به دلیل قالب خاصی که رپرتاژ آگهی دارد، اثرگذاری بیشتری بر روی خواننده خواهد داشت.
- اگر سایتی که انتخاب میکنید، مناسب نباشد و ارتباطی به وبسایت خودتان نداشته باشد، هوش مصنوعی گوگل متوجه این موضوع میشود و آن را به عنوان سئو کلاه سیاه شناسایی میکند.
- برای ثبت رپورتاژ آگهی در وب سایت های دانشگاهی با ما در ارتباط باشید.
اگر سایتی که انتخاب میکنید، مناسب نباشد و ارتباطی به وبسایت خودتان نداشته باشد، هوش مصنوعی گوگل متوجه این موضوع میشود و آن را به عنوان سئو کلاه سیاه شناسایی میکند. اگر همه نکاتی که گفتیم را رعایت کنید ولی مقصد خوبی برای رپورتاژ آگهی خودتان انتخاب نکنید، همه زحماتتان بر باد میرود. انتخاب وبسایت برای رپورتاژ خیلی مهم است، چون لینک شما از آن دریچه دیده میشود. فناوری هوش مصنوعی گوگل آنقدر دقیق است که نمیتوان آن را به راحتی فریب داد. مثلا یک نکته مهم این است که محتوایی که منتشر میکنید، باید به موضوعات سایت مربوطه هم ارتباط داشته باشد.