روند قیمت قطعات آسانسور در سال 1399 و 1400

شرکت مهندسی آسانبرکاران عرشیان (یکی از زیر مجموعه های هلدینگ سرمایه گذاری عرشیان) در سال 1383 تأسیس گردید و امتداد مسیر شرکت دوبلکس (سال تأسیس 1353) به سهامداری برادران گلشنی می آسانسور متا باشد. در راستای تکمیل چرخه رضایتمندی مشتری این شرکت با گسترش کمی و کیفی واحد خدمات پس از فروش ضمن تسریع در امر سرویس دهی و آموزش مشتریان برای اولین بار در صنعت آسانسور اقدام به ارائه خدمات 24 ساعته نموده است. شرکت Thyssen آن را خریداری کرد و منجر به ادغام ThyssenDoverشد.اینن شرکت امروزه همچنان با عنوان Rotary Lifts مشغول فعالیت است.دفتر مرکزی این شرکت در ممفیس ایالات متحده قرار دارد که نیروی کار آن بیش از 26000 کارمند است. در هنگام بسته شدن درب آسانسور این قطعه کمک میکند تا درب به کابین ضربه وارد نکند و درب راحتتر بسته شود.

قطعات اسانسور

شرکت موول از شرکت های بزرگ صنعت آسانسور و برترین برندهای آسانسور است که در کشور بلاروس واقع شده است. آهن کشی عبارت است از سازه فلزی چاه آسانسور برای استقرار براکتهای مورد نیاز ریلهای کابین آسانسور و ریل های وزنه اجرا میشود. هم اكنون این شركت با ارائه محصولات متنوع و شیوه های مدرن بازاریابی و فروش ، سهم قابل توجهی از بازارداخل را در اختیار دارد و با بهره گیری از كادر كار آزموده در بخشهای مختلف همواره سعی در افزیش سطح كیفی محصولات خود داشته است.

گاورنر سبب می شود تا در هنگام پاره شدن کابل ها یا سرعت گرفتن آسانسور بیش از سرعت مجازکابین آسانسور متوقف شود .این قطعه، ضامن جان مسافران می باشد و برای نصب آسانسور، قطعه ای حیاتی است. محل قرارگیری موتور و اجزای مربوطه بر روی این قطعه می باشد. برای کنترل وزن متغیر طناب ، یک سیم بکسل یا زنجیر ، از تیر پایین یوک کابین به تیر پایین وزنه تعادل هم وزن سیم بکسل ها متصل می شود تا اضافه وزن به وجود آمده توسط سیم بکسل ها را جبران نماید، که این طناب ، زنجیر جبران آسانسور نامیده می شود. در این دوره ها ضمن آشنایی با خطرات قبل از ورود به محیط کار، به طریقه ی استفاده از تجهیزات کامل ایمنی، کفش کار، لباس کار مناسب با نوع عملیات، عینک کار، توپی های گوش بند در محیط کار پرداخته می شود.

انواع اسانسور

اگرچه تقریباً هر شکلی از فعالیت بدنی می تواند به کاهش تنش و استرس کمک کند، اما مطمئن شوید فعالیتی را انتخاب میکنید که از آن لذت میبرید تا با احتمال بیشتری به آن پایبند باشید و بتوانید در مسیر درست درمان استرس قرار بگیرید. در آسانسور MRL (بدون موتورخانه) از موتوری بسیار کوچک اما قدرتمند گیرلس (فاقد گیربکس) استفاده میشود بجای اینکه مانند آسانسور های قدیمی از موتورگیربکسی با استراکچر سنگین و پر حجم در موتورخانه آسانسور روی دال بتونی سقف چاهک استفاده شود، از موتور گیرلس کم حجم و کوچک با قدرت و راندمان بالا استفاده میشود این موتور گیرلس با روش MRL به داخل چاهک آسانسور منتقل میشود و نیاز به موتورخانه ندارد و حداقل فضای ممکنه را اشغال می کند، در حالیکه آسانسورهای قدیمی معمولا یک موتورخانه آسانسور روملس در بالاترین نقطه ی چاه و یا پایین ترین نفطه ی چاه برای نصب موتور گیربکس آسانسور و تابلو فرمان ، گاورنر و متعلقات لازم دارد.

آسانسورهای خلاء با استفاده تکنولوژی نوین خود، باعث تحولات عظیمی در صنعت آسانسورهای کوچک و کوتاه مسیر شده اند که این امر قابل ستایش و سازگار با محیط زیست است. در این گزارش به عوامل تاثیرگذار و مقدار افزایش قیمت موتورآسانسور ، ریل آسانسور و تابلو فرمان در دو سال اخیر خواهیم پرداخت. آسانسور روملس بیش از 15 سال از عرضه ی آسانسور های جدید توسط یکی از بزرگترین کمپانی های آسانسور در دنیا میگذرد ، این مدل از آسانسورها جایگزین مناسبی برای آسانسور های قدیمی و گیربکس بوده است. نصب آسانسورهای کششی با نصب آسانسورهای هیدرولیکی متفاوت است. از آن جا که نحوه قرار گرفتن و ساخت درب های اتوماتیک با درب های قدیمی به طور کل متفاوت است، ابتدا متخصصان درب های قدیمی طبقه آسانسور را به همراه چهار چوب فلزی باز می کنند. عمق آسانسورهای هتلی اصولا بیشتر از پهنای آنها است که همین امر باعث می شود ظرفیت بیشتری برای جابه جا کردن افراد داشته باشند و همچنین مشکلی برای جابه جایی وسایل پیش نخواهد آمد.

این لیست 609 موردی میباشد که شامل اطلاعاتی به شرح نام شرکت، شماره پروانه طراحی و مونتاژ، تاریخ اعتبار پروانه، شماره تماس و آدرس میباشد. همچنین این امکان وجود دارد که اختلالات جدی باشند و نیاز به تعویض قطعات آسانسور باشد. این به شما امکان میدهد دقیقاً ببینید که قیمت آسانسور مسکونی شما شامل چه مواردی میشود. در ضمن بودجهای که برای آن نیز در نظر میگیرید مهم است. بدون شک یکی از برترین برندهای آسانسور در جهان است. البته باید در نظر داشته باشید که ریل ها به صورت خیلی دقیق از چاه آسانسور تا بالا ترین ارتفاع، شاقول شده باشند و به هیچ عنوان تغییر جهت و زاویه نداده باشند. با این حال، هم اکنون از آنها در تمام سرعت ها شامل سرعت های پایین هم استفاده می شود. این شرکت یک شرکت چند ملیتی است که در سال 1999 تاسیس شد.

این قیمت گزاری صرفا متعلق به موتور است .

فضای باز در جلوی تابلو های کنترل آسانسور باید حداقل برابر با ۷۰ سانتیمتر باشد. اگر پس از اولین نشانه ها با شرکت سرویس آسانسور تماس بگیرید، حداقل هزینه ها را برای بازرسی و نگهداری سیستم آسانسور خود خرج خواهید کرد؛ در غیر اینصورت ممکن است آسیبهای جدی به سیستم وارد شود و هزینه های شما برای تعمیرات افزایش پیدا کند. تراز کردن موتور اسانسور هنگامی که یک موتور الکتریکی به یک وسیله دیگر متصل می شود ، تراز بودن شافت بسیار مهم است. همچنین آدرس شرکت طاهااوج پرواز جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و …

همچنین آدرس شرکت شرکت تعاونی ۴۲۲۲ چوبین آسانبر غرب جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … همچنین آدرس شرکت سی تک سواران پویای نوین جهت خرید آنلاین و دریافت لیست قیمت قطعات و اجزای اسانسور نظیر ریل ، گاورنر ، پاراشوت ، ضربه گیر ، تابلو فرمان ، سیم بکسل ، زنجیر جبران ، انواع کفشک ، یوک ، فلکه هرزگرد و … جهت اجرای سکوهای ضربه گیر دو راهکار وجود دارد. میزان رواداری یا تولرانس اجرای چاه اسانسور باید دقیقا در منطق به مواردی که در مقررات ملی ساختمان گفته اند باشد. استفاده از قطعات مرغوب و با کیفیت و طراحی اولیه ، نحوه ی اجرا و تیم مجری نقش بسزایی در کیفیت این مدل از آسانسور های گیرلس و روملس (MRL) دارد.تجربه نشان داده است که طراحی و اجرای این مدل از آسانسورها با دیگر آسانسورهای قدیمی (هیدرولیک و گیربکسی) کاملا متفاوت و نیاز به تخصص و تیم بسیار قوی در زمینه ی طراحی ، تولید و مونتاژ می باشد.

شکل و وزن این موتورهای محرکه به طور قابل توجهی بین تولیدکنندگان دارای تفاوت است ولی اصول اولیه و اجزاء آنها مشابه یکدیگر هستند.نیرو در این مدل موتورها مستقیم و بدون دخالت گیربکس به کابین انتقال می یابد و برای نرم تر شدن حرکت کابین از مدار الکتریکی و رگلاتور سرعت حرکت موتور کنترل میشود برای سرعت های بالای 2/5 مورد استفاده قرار میگیرد. گيربکس ماشيني است که براي انتقال توان مکانيکي از يک منبع توليد توان به يک مصرف کننده، و هچنين برآورده ساختن گشتاور و سرعت دوراني مورد نياز مصرف کننده به کار مي رود. ارتفاع آسانسورهای باربری از 1 الی 20 متر است و از این آسانسورها نمی توان برای حمل کالاهای قابل اشتعال و مواد منفجره استفاده کرد.

بدون شک یکی از برترین برندهای آسانسور در جهان است.

مجموعه محصولات این شرکت عبارت است از انواع آسانسور( کششی، روملس، پاناراما، آسانسور خدماتی، آسانسورهای هیدرولیکی)، پله برقی و رمپ برقی میباشد. موتور گیرلس به علت نوع ساخت آن داغ نمی کند و حتی در شرایط ترافیک و کار زیاد موتور برای خنک شدن توقف نمی کند ولی این توقف در حرکت برای خنک شدن در موتور گیربکس زیاد اتفاق می افتد. موتور گیرلس آسانسور نیاز به روغن کاری ندارد ولی گیربکس نیاز به روغن کاری مرتب دارد. ساختار کلی این دستگاه متشکل از سیم بکسل، وزنه و فلکه است که بوسیله نیروی گیربکس و الکتروموتور، رشته طنابهای فولادی و سیم بکسلها، کابین را با توجه به پیام ارسالی به تابلو فرمان جابه جا میکند. این قیمت گزاری صرفا متعلق به موتور است . این شرکت چند ملیتی در سال 1910 در ژاپن تاسیس شد و بخش عمده درآمد گروه هیتاچی را تامین می کرد. بسیار مهم است که سازنده در طول ساخت چاه آسانسور، با شرکت آسانسور در تماس باشد تا از نصب کارآمد و بدون دردسر اطمینان حاصل شود.

شهرسازی مدرن و رشد روز افزون مگامالها، ساختمان های تجاری، گسترش متروها، فرودگاه ها، پل های روگذر، و بسیاری موارد دیگر در کنار اهمیت نقش قیمت، کیفیت، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش در پله برقی و پیاده روهای متحرک، گروه صنعتی بهران را بر آن داشت تا با تکیه بر 30 سال تجربه خود در صنعت آسانسور و پله برقی، متخصصان کارآزموده در بخش های تحقیق و توسعه، تولید و کنترل کیفی و با بکارگیری برترین تکنولوژی های تولید و بهره مندی از همراهی شرکتهای بزرگ دنیا نسبت به طراحی و ساخت پله برقی بر اساس استاندارد ملی ایران و استانداردEN115 اروپا در ایران اقدام نماید.

در مقایسه با ژنراتورهای DC درایوها بازده بیشتری دارند و امکان کنترل بیشتری را نیز فراهم می نمایند.در پیشرفتهای بدست آمده در کنترل موتورهای AC این امکان وجود دارد که کیفیت حرکت خوب با استفاده از این موتورها فراهم شود. موتور گیرلس آسانسور دارای بازده 90% است در صورتی که بازده گیربکس آسانسور 50% است. لوازم و قطعاتی که برای این مدل از آسانسور است کم حجم می باشد. موتور این مدل آسانسورها از نوع گیرلس (فاقد گیربکس) بوده که جایگزین بسیار مناسبی برای موتورهای گیربکسی می باشد موتور های گیرلس با راندمان بالا و حجم پایین و مصرف کم انقلاب بزرگی در صنعت آسانسور ایجاد کرد. یکی از مهم ترین مشکلات صاحبان ساختمان ها نیز، ترس از قیمت نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی می باشد و آن ها فکر می کنند که باید هزینه های سنگینی را پرداخت نمایند. سرویس این نوع از آسانسور ها ساده تر است .

این شرکت در تولید آسانترین، بلندترین و سریعترین آسانسورهای دو طبقهای جهان رکوردار است. دفاتر اصلی شرکت آسانسور Thyssenkruppدر دویسبرگ و اسن آلمان است. این شرکت با تاکید بر تحقیق و توسعه بعنوان محور اصلی دستیابی به اهداف خودکفایی و بهبود کیفیت و انطباق هر چه بیشتر با استانداردهای جهانی از جمله EN81 و تولید صنعتی با استفاده از شیوه ها و ابزارهای نوین به عنوان اولین دارنده گواهینامه استاندارد ISO9001 : 2008 در مدیریت کیفیت همواره سعی در افزایش رضایتمندی مشتریان داشته است.

تعمیر اسانسور

این مدل از آسانسور ها با محیط زیست سازگارتر است. به عبارتی کفشک آسانسور در حرکت بدون لرزش و جابجایی کابین و وزنه در امتداد ریل ها موثر بوده و این امکان را برای کابین و قاب وزنه فراهم می کند تا به راحتی حرکت عمودی و بدون لرزشی داشته باشند. گیرلس دارای حجم کمتر می باشد به همین خاطر میتوان از ان در نصب آسانسورهای (روملس) MRL استفاده کرد ولی این نصب در موتور گیربکس یه دلیل حجم و وزن بیشتر امکان پذیر نمی باشد. هرچند این آسانسورها نیاز به موتور دارند ولی نیازی به موتورخانه ندارند زیرا موتور آسانسورهای پیچی روی بدنه آن ها نصب می شود. هزینه ها به طور چشم گیری کاهش می یابد . جز برترین برندهای آسانسور در جهان است شرکت هیتاچی با 389752 نفر پرسنل به صورت مداوم به تحقیق در زمینه بهره گیری از تکنولوژی های جدید و نوآوری در محصولات خود می باشد.

با رشد روز افزون جمعیت و در مقابل بزرگتر شدن جوامع بشری، استفاده از تکنولوژی های روز در تمامی زمینه ها برای افزایش کیفیت زندگی بشر به امری طبیعی تبدیل شده است. از مرغوب ترین و با کیفیت ترین برند های روز اروپا اسمبل و سپس به صورت پالت به محل پروژه ارسال می گردد. در صورت وقوع این خرابی، آسانسور از کار می افتد. بهدلیل اینکه در این نوع آسانسور از جک استفاده میشود از ایمنی بالایی برخوردار هستند. برای نصب ریل آسانسور، می بایست آموزشات کامل را به همراه تیم های حرفه ای نصب آسانسور ببینید و بتوانید نصب ریل ها را بیاموزید و از این کار بسیار خوب کسب در آمد نمایید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار