رندیر تاکور، رئیس شرکت خدمات ریخته گری اینتل استعفا داد

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

همانطور که توسط The Register گزارش شده و بلافاصله توسط اینتل تایید شد، تاکور به منظور “پیگیری فرصت های دیگر” از سمت خود کناره گیری کرد. با این حال، در ایمیلی که به کارمندان اینتل ارسال شد، پت گلسینگر، مدیر عامل شرکت اینتل، تصریح کرد که تاکور همچنان بر تجارت IFS تا سه ماهه اول 2023 نظارت خواهد کرد. گلسینگر همچنین از تاکور به خاطر کار اساسی خود در IFS، از جمله خرید تراشه‌ساز قراردادی اسرائیلی Tower Semiconductor به مبلغ 5.4 میلیارد دلار تمجید کرد. و همچنین با مدیاتک و وزارت دفاع ایالات متحده معامله می کند. با وجود چنین دستاوردهایی، تجارت تولید قرارداد IFS تنها 171 میلیون دلار درآمد برای سه ماهه سوم 2022 به ارمغان آورد یا تقریباً 1.1 درصد از ارقام فروش اینتل که در سه ماهه گذشته ثبت شده است.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

هنگامی که پت گلسینگر در اوایل سال 2021 به عنوان مدیر عامل شرکت کرد، چشم انداز او که به اینتل اجازه می داد تا سال 2025 به مسیر خود بازگردد و عملکرد برتر ترانزیستور را همراه با راندمان توان رقابتی ارائه دهد، همچنین شامل برنامه ای برای توسعه بسیار ظرفیت تولید و باز کردن تجارت ریخته گری بود. از طریق ابتکار عمل IFS IDM 2.0 به شرکت ها افسانه سازی کنید. در حالی که ترکیب CPU Alder Lake و Raptor Lake می تواند به عنوان مدرکی باشد که Gelsinger شرکت را در مسیر درست هدایت می کند، برنامه خدمات ریخته گری اینتل ممکن است با موانعی مواجه شود، به خصوص اکنون با استعفای رئیس IFS / معاون ارشد اینتل، راندیر. تاکور

بوگدان سولکا

بوگدان سولکا – نویسنده ارشد فناوری – 1881 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2017

من اولین بار در حدود هفت سالگی به دنیای شگفت انگیز IT & C قدم گذاشتم. من فوراً مجذوب گرافیک های کامپیوتری شدم، چه از بازی ها و چه برنامه های سه بعدی مانند تری دی مکس. من همچنین یک خواننده مشتاق داستان های علمی تخیلی، یک علاقه مند به اخترفیزیک و یک متخصص رمزنگاری هستم. من در سال 2006 شروع به نوشتن مقالات مرتبط با رایانه شخصی برای Softpedia و چند وبلاگ کردم. در تابستان 2017 به تیم Notebookcheck پیوستم و در حال حاضر یک نویسنده ارشد فناوری هستم که بیشتر اخبار مربوط به پردازنده، GPU و لپ تاپ را پوشش می دهد.

تاکور در دوران تصدی خود موفق به خرید Tower Semiconductor شد و همچنین مدیاتک و وزارت دفاع ایالات متحده را به عنوان مشتریان برجسته خدمات ریخته گری اینتل امضا کرد. ظاهراً اختلاف نظر با مدیر عامل شرکت پت گلسینگر در مورد نقش آینده Tower Semiconductor به استعفای تاکور مرتبط است.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Intel-Foundry-Services-President-Randhir-Thakur-resigns.669782.0.html

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین