رندرهای Regal Sony Xperia 1 V به همراه ابعاد مورد انتظار و جزئیات اجزا لو رفت

در مورد مشخصات مورد انتظار، امیدی وجود دارد که تا 16 گیگابایت رم به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بپیوندد در حالی که باتری 5000 میلی آمپر ساعتی سونی اکسپریا 1 ولت 6.5 اینچی را در حال اجرا نگه می دارد. تجهیزات دوربین ظاهراً از سنسورهای 12 مگاپیکسل (اصلی) + 48 مگاپیکسل (عرض) + 12 مگاپیکسل (تله فوتو) تشکیل شده است، اما این هنوز در مرحله شایعه است. منبع تخمین می‌زند که سونی Xperia 1 V را در ماه فوریه معرفی خواهد کرد و فروش آن را در ماه‌های تابستان آغاز خواهد کرد. هیچ برچسب قیمت پیش‌بینی‌شده‌ای پیشنهاد نشده است، اما زمزمه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه سونی ممکن است مایل باشد اکسپریا 1 2023 را با نرخ رقابتی (از نظر گوشی‌های هوشمند رده بالا) عرضه کند.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

تفاوت اصلی طراحی بین Sony Xperia 1 V و Xperia 1 IV که در اینجا نشان داده شده است، محفظه دوربین است. اکنون برجستگی شامل همه سنسورها از جمله فلاش است که مرتب‌تر به نظر می‌رسد. به نظر می رسد که محفظه واقعی به جای لبه مستقیم، دارای لبه شیبدار است. در لبه بالایی جا برای جک 3.5 میلی متری صدا و در لبه پایینی یک پورت USB-C وجود دارد. دکمه‌های سخت‌افزاری برای پاور (با حسگر اثرانگشت)، شاتر دوربین و صدا در کناره‌ها وجود دارد، و Xperia 1 V شکل زیبایی را در رنگ بنفش خود به نمایش می‌گذارد. ابعاد دستگاه ظاهراً 161.0 x 69.3 mm x 8.5 mm است.

Sony Xperia 1 IV را در آمازون بخرید

Xperia 1 V (منبع تصویر: GreenSmartphones/@OnLeaks)
Xperia 1 V
Xperia 1 V (منبع تصویر: GreenSmartphones/@OnLeaks)
Xperia 1 V
Xperia 1 V (منبع تصویر: GreenSmartphones/@OnLeaks)
Xperia 1 V
Xperia 1 V (منبع تصویر: GreenSmartphones/@OnLeaks)
Xperia 1 V
Sony Xperia 1 V بسیار شبیه به مدل قبلی خود است که لزوما چیز بدی نیست.  (منبع تصویر: GreenSmartphones & Unsplash - ویرایش شده)
Sony Xperia 1 V بسیار شبیه به مدل قبلی خود است که لزوما چیز بدی نیست. (منبع تصویر: GreenSmartphones & Unsplash – ویرایش شده)



منبع: https://www.notebookcheck.net/Regal-Sony-Xperia-1-V-renders-leaked-along-with-expected-dimensions-and-component-details.693146.0.html

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین