رندرهای رسمی فاش شده شیائومی POCO X5 و POCO X5 Pro طراحی ها و چندین جزئیات را قبل از انتشار در 6 فوریه تایید می کنند.

اگرچه به نظر می رسد POCO X5 Pro فاقد جک 3.5 میلی متری است که POCO X5 دارای آن است. در نهایت، این رندرهای جدید این ایده را تقویت می‌کنند که POCO X5 Pro یک نسخه جدید Redmi Note 12 Pro Speed ​​Edition است، یک گوشی فقط چینی که در دسامبر 2022 با نمایشگر OLED 120 هرتزی و چیپست Snapdragon 778G عرضه شد. انتظار می رود POCO X5 Pro در تاریخ 6 فوریه در هند عرضه شود. باید دید که آیا POCO X5 در رویداد معرفی هفته آینده به آن ملحق خواهد شد یا خیر. POCO آلمان اکنون تأیید کرده است که هر دو گوشی هوشمند در یک روز در اروپا عرضه خواهند شد، بنابراین شیائومی ممکن است در حال برنامه ریزی یک عرضه جهانی همزمان برای هر دو دستگاه باشد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Leaked-Xiaomi-POCO-X5-and-POCO-X5-Pro-official-renders-confirm-designs-and-several-details-ahead-of-February-6-release.687496.0.html

از سوی دیگر، قاب‌های POCO X5 Pro یکدست‌تر هستند، اگرچه قاب پایینی آن نیز ضخیم‌تر از سه دستگاه دیگر است. این دستگاه با برادر غیر پرو خود با یک دوربین جلو و سه دوربین در عقب مطابقت دارد. با این حال، شیائومی از یک سنسور اولیه 108 مگاپیکسلی استفاده کرده است که نسخه جهانی POCO X4 Pro را منعکس می کند. ظاهراً شیائومی این بار نیز یک سنسور 108 مگاپیکسلی را در هند ارائه خواهد کرد. POCO X5 Pro حداقل در سه رنگ، از جمله امضای شرکت “POCO Yellow” وارد بازار خواهد شد.