ربات جاروبرقی Yeedi Mop Station Pro 240 دلار تخفیف در آمازون دریافت می کند

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین



منبع: https://www.notebookcheck.net/Yeedi-Mop-Station-Pro-robot-vacuum-and-mop-gets-US-240-discount-on-Amazon.670282.0.html

در اوایل دوران مدرسه، از نوشتن و داستان ساختن متنفر بودم. یک دهه بعد، شروع به لذت بردن از آن کردم. از آن زمان، من چند مقاله آفلاین منتشر کردم و سپس به فضای آنلاین نقل مکان کردم، جایی که در وب سایت های بزرگی که از سال 2021 هنوز آنلاین هستند، مانند Softpedia، Brothersoft، Download3000 مشارکت کردم، اما همچنین برای چندین وبلاگ که ناپدید شده اند، نوشتم. در طول سال ها. من از سال 2013 با خدمه Notebookcheck سوار شده ام و قصد ندارم به این زودی آن را ترک کنم. عاشق کیبوردهای مکانیکی خوب، صدای وینیل و نوار، اما همچنین گوشی‌های هوشمند، سرویس‌های پخش و هنر دیجیتال.

Yeedi Mop Station Pro که کمتر از یک سال پیش عرضه شد، یک ربات جاروبرقی و جاروبرقی 3 در 1 با اسپین پاک کن با قدرت دوگانه و مکش 3000 Pa است. این بسته همچنین شامل یک ایستگاه خود تمیز شونده است. تبلیغات در حال انجام، قیمت 799.99 دلار آمریکا را 30 درصد کاهش می دهد، بنابراین علاقه مندان می توانند این تمیزکننده خانه مستقل را با قیمت 559.99 دلار آمریکا خریداری کنند.

Yeedi Mop Station Pro را در آمازون بخرید

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

محلول تمیز کردن خانه هوشمند Yeedi Mop Station Pro 3-in-1 (منبع: Yeedi)
محلول تمیز کردن خانه هوشمند Yeedi Mop Station Pro 3-in-1 (منبع: Yeedi)

در حالی که اکثر جاروبرقی های روباتی مقرون به صرفه اغلب به کمک کاربر نیاز دارند، ترکیب Yeedi Mop Station Pro بسیار به مفهوم یک راه حل تمیز کردن خانه کاملاً خودکار نزدیک است. این ربات جاروبرقی و جاروبرقی 3 در 1 ترکیبی شامل یک ایستگاه خود تمیز شونده است که به ربات اجازه می دهد تا چندین بار تمیز کردن را بدون دخالت کاربر انجام دهد. Yeedi Mop Station Pro که درست به موقع برای فصل خرید تعطیلات سال گذشته عرضه شد، اکنون با 30 درصد تخفیف سخاوتمندانه جمعه سیاه در دسترس است.

بسته استاندارد خرده فروشی شامل جاروبرقی ربات، ایستگاه شارژ خود تمیز شونده، سطل زباله، مخزن آب، و همچنین یک برس اصلی و یک برس جانبی است. مجموعه ای از شش پد تمیز کردن جایگزین با قیمت 19.99 دلار آمریکا موجود است، در حالی که یک کیت متشکل از دو برس کناری، یک برس غلتکی و سه فیلتر را می توان با قیمت 39.99 دلار آمریکا تهیه کرد. در حالی که باتری آن تا نیم دهه تضمین شده است، Yeedi Mop Station Pro با یک سال ضمانت استاندارد ارائه می شود.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

این معامله با تخفیف 240 دلاری آمازون فقط برای مشتریان ایالات متحده در دسترس است و در 30 نوامبر، ساعت 24:00 PDT به پایان خواهد رسید.

آمازون (به پیوند وابسته در انتهای مقاله مراجعه کنید)