ربات جاروبرقی Roborock S7 MaxV Ultra با تخفیف 340 دلاری برای جمعه سیاه

S7 MaxV Ultra از 24 نوامبر کاهش می یابد. دقیقا مشخص نیست که این تخفیف تا چه زمانی در دسترس خواهد بود. شامل اولین موج کاهش قیمت از 20 نوامبر است Roborock S7 MaxV، همان جاروبرقی ربات ذکر شده در بالا، اما بدون ایستگاه تمیز کردن خودکار. این ابزار ارزان‌تر با تخفیف 220 دلاری به شما امکان می‌دهد دستگاه Roborock را با قیمت 639.99 دلار آمریکا خریداری کنید.

Roborock فروش جمعه سیاه در ایالات متحده را اعلام کرده است که در 20 نوامبر راه اندازی می شود. یکی از محصولات تخفیف خورده، محصول اخیر است که به تازگی منتشر شده است. Roborock S7 MaxV Ultra. به عنوان مثال، مشتریان در ایالات متحده می توانند این گجت خانه هوشمند را با قیمت 1059.99 دلار آمریکا در آمازون بخرند و 340 دلار از قیمت خرده فروشی معمولی 1399.99 دلار آمریکا صرفه جویی کنند.

Roborock S7 MaxV Ultra را در آمازون بخرید


منبع: https://www.notebookcheck.net/Roborock-S7-MaxV-Ultra-robot-vacuum-cleaner-discounted-by-US-340-for-Black-Friday.669096.0.html

S7 MaxV Ultra دارای قدرت مکش 5100 پاسکال و سیستم شستشوی VibraRise است. این گجت دارای فناوری ReactiveAI 2.0 Obstacle Avoidance است و شما می توانید ربات را با دستورات صوتی Amazon Alexa کنترل کنید. این دستگاه دارای یک ایستگاه اتصال خود تمیز شونده است. داک می تواند به طور خودکار سطل زباله را خالی کند، مخازن آب را خالی و دوباره پر کند و سر پاک کن را تمیز و خشک کند. Robrock پیشنهاد می‌کند که این کار تا هفت هفته تمیز کردن هندزفری را امکان‌پذیر می‌کند. به علاوه، این شرکت ادعا می کند که این ربات می تواند تا 30 درصد سریعتر از مدل های دیگر شارژ شود.