ربات جاروبرقی Narwal Freo با داک خود تمیز شونده و ویژگی های هوشمند راه اندازی می شود

Freo می تواند تصمیمات هوشمندانه ای بگیرد، مانند جاروبرقی قبل از تمیز کردن، و فناوری DirtSense تعیین می کند که ربات چه زمانی تمیز کردن را متوقف کند. هفته ای یک بار، دستگاه از Smart Swing برای تمیز کردن عمیق گوشه های خانه استفاده می کند. ربات می‌تواند به‌خوبی تمیز کند، با نواحی همپوشانی قابل تنظیم از 5 تا 14 سانتی‌متر (~2.0 تا 5.5 اینچ). این دستگاه از فناوری‌های مختلفی مانند LIDAR و حسگرهای اولتراسونیک برای حرکت در خانه و شناسایی و اجتناب از موانع استفاده می‌کند. به‌علاوه، این گجت می‌تواند با صدای خروجی کمتری مانند 39 دسی‌بل کار کند.

را ربات جاروبرقی ناروال فرو راه اندازی شده است. این گجت دارای قدرت مکش تا 3000 Pa و یک برس غلتکی برای جذب گرد و غبار و مو است. این دستگاه می‌تواند به‌طور هوشمندانه با فرش یا کف‌های سخت سازگار شود و برس‌ها یا برس‌های جاروبرقی را بر اساس آن بلند کند. این دستگاه همچنین می تواند فشار و سطح آب را برای سطوح مختلف تنظیم کند تا تمیزی عمیق بدون آسیب رساندن به سطح تضمین شود.

این ربات دارای یک داک خود تمیز شونده با صفحه لمسی یکپارچه است که می توانید از آن برای کنترل دستگاه استفاده کنید. توپی می تواند مخزن آب را دوباره پر کند، سطل زباله را خالی کند و سر پاک کن را تا دمای 40 درجه سانتیگراد (~104 درجه فارنهایت) تمیز و خشک کند. همچنین، می‌توانید از دستورات صوتی یا برنامه تلفن همراه همراه برای کنترل ابزار و مشاهده به‌روزرسانی‌ها استفاده کنید. در حال حاضر می توانید جاروبرقی ربات Narwal Freo را با قیمت 1299 دلار آمریکا خریداری کنید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Narwal-Freo-robot-vacuum-launches-with-self-cleaning-dock-and-smart-features.665011.0.html