راه اندازی EZVIZ C6N Black از طریق آمازون با دید در شب هوشمند و تخفیف مقدماتی


C6N مشکی جدید.  (منبع: EZVIZ)
C6N مشکی جدید. (منبع: EZVIZ)

جدیدترین دوربین امنیتی خانگی EZVIZ نظارت 360 درجه را با وضوح FHD و عملکرد مکالمه دو طرفه ارائه می دهد. با این حال، OEM ادعا می کند که با دید در شب هوشمند خود که برای رفع برخی از مشکلات احتمالی با رقبای موجود دارای IR طراحی شده است، متمایز است. با یک پیشنهاد ویژه به مناسبت راه اندازی خود در آمازون فرود آمده است.

EZVIZ اعلام کرده است که نسخه سیاه دوربین جدید C6N خود اکنون از طریق آمازون در دسترس است. علیرغم این نام تجاری GoPro، این فقط یک رنگ جدید برای لوازم جانبی امنیتی خانه پان شیب را نشان می دهد، که همچنین یک بلندگو و میکروفون را ادغام می کند تا کاربر بتواند از راه دور با کسانی که در خانه هستند صحبت کند.

بر این اساس، C6N Black با توانایی ضبط FHD روی کارت‌های microSD یا فضای ابری، این تصور را ایجاد می‌کند که یک برداشت نسبتاً عمومی از ژانر دوربین داخلی خود است.

با این حال، OEM اصرار دارد که می تواند خود را با ویژگی دید در شب هوشمند خود متمایز کند، که درجه بندی شده برای تعدیل شدت LED های IR داخلی خود به گونه ای است که نوردهی بیش از حد را که چنین فیلم هایی در شب می تواند در معرض آن قرار گیرد تصحیح کند. EZVIZ، حداقل).

C6N Black همچنین از “ردیابی هوشمندویژگی‌های تشخیص حرکت، همراه با میل به شکل‌هایی مانند انسان، رتبه‌بندی شده‌اند تا به هشدارهای انتخابی، دقیق‌تر و مرتبط‌تر در زمان واقعی منجر شوند.

دوربین امنیتی جدید EZVIZ اکنون با قیمت 29.99 دلار آمریکا در دسترس است – با این حال، فقط برای مدت محدودی، با یک کوپن 10 دلاری در دوربین جدید آن موجود است. صفحه آمازون در حال حاضر.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/EZVIZ-C6N-Black-launches-via-Amazon-with-Smart-Night-Vision-and-an-introductory-discount.682767.0.html