رانندگان انتقام جوی تسلا مدل 3 و مدل Y را وصل می کنند که به طور غیر ضروری جای سوپرشارژر را اشغال می کنند

انریکو فراهن

این روند نسبتاً بحث برانگیز در نظر گرفته شده است که به رانندگان یک تسلا مدل Y یا مدل 3 که در یک نقطه سوپرشارژر پارک شده اما به شارژر وصل نشده است، درس بسیار ضروری آموزش دهد. هزینه های بیکاری حاصل می تواند به سرعت اضافه شود زیرا تسلا در حال حاضر تا 1 دلار آمریکا در هر دقیقه شارژ می کند.

در روندی کم و بیش بحث برانگیز، رانندگان آزرده تسلا اکنون به طور فعال در تلاش هستند تا از این رفتار بی ملاحظه «دلسرد» کنند. بر اساس گزارشی که توسط تسلاراتیکه به پست‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی اشاره دارد، برخی از هوشیاران با وصل کردن خودروهای الکتریکی متخلف پارکینگ به سوپرشارژر، اوضاع را به دست خود می‌گیرند. در نتیجه، دارندگان این تسلا مدل 3 و مدل Y پس از آن باید به اصطلاح “هزینه بیکاری” بپردازند که می تواند به سرعت اضافه شود.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

پارک تسلا مدل 3 در محل سوپرشارژر معمولاً به این معنی است که ماشین الکتریکی باید شارژ شود (تصویر: داریو)
پارک تسلا مدل 3 در محل سوپرشارژر معمولاً به این معنی است که ماشین الکتریکی باید شارژ شود (تصویر: داریو)

برای کسانی که نمی‌دانند، بله، می‌توانید با فشار دادن دکمه روی شارژر، درگاه شارژ 3/Y قفل شده را باز کنید. کار کرد. کار خوبی برای روز انجام شد! pic.twitter.com/i6Lh9amX2U

– زک (@BLKMDL3) 22 ژانویه 2023



منبع: https://www.notebookcheck.net/Revengeful-Tesla-drivers-plug-in-Model-3-and-Model-Y-that-unnecessarily-occupy-Supercharger-spots.684428.0.html

صف‌های طولانی و زمان‌های انتظار طولانی می‌تواند برای رانندگان خودروهای برقی که می‌خواهند به سرعت خودروی برقی خود را در رفت‌وآمد روزانه یا سفر جاده‌ای مورد انتظار شارژ کنند، دردسر واقعی باشد. با این حال، به نظر می‌رسد تعداد کمی از مالکان تسلا در ایالات متحده و چین هنوز وسایل نقلیه باتری‌دار خود را در مکان‌های سوپرشارژر پارک می‌کنند، اگرچه واقعاً نیازی به شارژ آنها ندارند. برای برخی از دارندگان تسلا مدل Y و مدل 3، این ممکن است عواقبی داشته باشد.