راننده Uber Eats ظاهراً آیفون 14 پرو و ​​اپل واچ اولترا را سرقت کرده است زیرا سرقت های تحویل در همان روز در حال افزایش است.

انریکو فراهن
لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

ظاهراً مشتری اپل در حل این مورد آشکار دزدی کمکی نکرده است و مشتری ناامید هنوز پول خود را برای iPhone 14 Pro و Apple Watch Ultra دریافت نکرده است.از 749 دلار آمریکا در آمازون) که بالغ بر 2095 دلار آمریکا است. اپل پاسخ داد که تحقیقات اوبر درباره این حادثه تکمیل شده است و هیچ اقدامی انجام نخواهد داد. ظاهراً حتی مقامات محلی از تحقیق در مورد این حادثه امتناع کردند زیرا برخی از دپارتمان‌های پلیس در کالیفرنیا گزارش‌هایی مبنی بر سرقت جزئی دریافت نمی‌کنند، که به این معنی است که اختلاف در مورد هزینه کارت اعتباری مربوطه ممکن است تنها اقدامی باشد که مشتریان متأثر می‌توانند انجام دهند.



منبع: https://www.notebookcheck.net/Uber-Eats-driver-allegedly-steals-iPhone-14-Pro-and-Apple-Watch-Ultra-as-same-day-delivery-thefts-are-on-the-rise.695232.0.html

در عصر خرید آنلاین امروزی، اکثر مشتریان می‌خواهند دستگاه‌های جدید براق خود مانند آیفون 14 پرو یا اپل واچ اولترا را در اسرع وقت در دستان خود نگه دارند. بنابراین، اپل گزینه تحویل یک روزه را در بسیاری از مناطق مترو در سراسر ایالات متحده ارائه می دهد، اما سرویس 9 دلاری آمریکا اکنون باید با تعداد فزاینده ای از شکایات رسیدگی کند.

سرویس تحویل بسیار راحت اپل در همان روز ظاهراً با افزایش تعداد سرقت ها دست و پنجه نرم می کند. در یکی از آخرین رویدادها، یک مشتری از کالیفرنیا پس از مفقود شدن آیفون 14 پرو و ​​اپل واچ اولترا، برای بازپرداخت 2100 دلار آمریکا مبارزه می کند.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

ظاهراً رانندگان حمل و نقل مجرمان به محصولات گران قیمت اپل مانند iPhone 14 Pro توجه کرده اند (تصویر: Victor Serban)
ظاهراً رانندگان حمل و نقل مجرمان به محصولات گران قیمت اپل مانند iPhone 14 Pro توجه کرده اند (تصویر: Victor Serban)

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.