ذرات توسط XO: طراحی و مشخصات برای اولین محصول زیر نام Nothing به بیرون درز کرد

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7093 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

91 موبایل و کوبا وویچیچوفسکی برای نشت ذرات توسط XO، یک جفت هدفون TWS که ظاهراً توسط اولین برند فرعی Nothing طراحی شده است، همکاری کرده‌اند. ظاهراً Particles by XO جفت هدفون بعدی Nothing بعد از Nothing Ear (1) و Nothing Ear Stick خواهد بود و گوش Nothing (2) هنوز به طور کامل نشت نکرده است. در حالی که Particles by XO طراحی غیرعادی مانند محصولات Nothing دارد، فاقد طراحی شفاف متمایز شرکت مادر خود است.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Particles-by-XO-Design-and-specifications-leak-for-first-Nothing-sub-brand-product.675761.0.html

در عوض، به نظر می رسد که هدفون های هدفون دارای یک محفظه پلاستیکی سفید هستند. با این حال، XO اولین هدفون های خود را با شکلی چشمگیر و همچنین یک کیس شارژ دایره ای طراحی کرده است. خود هدفون ها در برداشت اولیه یادآور یک بادام زمینی هستند، اما شکل دایره ای جعبه شارژ زمانی که برای مدتی در جیب قرار می گیرد، ناراحت کننده است.

علاوه بر این، هر هدفون دارای دو میکروفون است که احتمالاً برای حذف نویز فعال (ANC) و کاهش نویز پس‌زمینه هنگام برقراری تماس‌های تلفنی است. مطابق با 91 موبایلParticles by XO همچنین از LHDC پشتیبانی می کند، یک کدک بلوتوث با تاخیر کم و با کیفیت بالا که صدا را تا 24 بیت، 900 کیلوبیت بر ثانیه و 96 کیلوهرتز منتقل می کند. این وب‌سایت اضافه می‌کند که هدفون‌ها هنگام تجربه قدرت سیگنال بلوتوث زیر بهینه، میزان بیت ریت صدا را بین 400 تا 560 کیلوبیت بر ثانیه کاهش می‌دهند. متاسفانه، هیچکدام 91 موبایل نه وویچیچوفسکی هنوز جزئیات قیمت یا در دسترس بودن را به اشتراک گذاشته است.