دکور مغازه طلا فروشی شیک و خارق العاده

زیبایی و همچنین یک تصویر کلی از اجناس داخل مغازه به صورت کاملاً هماهنگ در کنار یکدیگر قرار گیرند. در بحث فروش، وقتی مشتری مینشیند و فروشنده میایستد و مانند صحنهی تأتر به نمایش اجناس زیبا و ارزنده میپردازد، میزان توجه مشتری و علاقهمندی او به خرید، بیشتر میشود، چراکه انسانها دوست دارند احساس ارزشمندی و راحتی کنند و شما میتوانید این حس خوب را با چیدن مبلمان زیبا در مشتری ایجاد کنید. چنین دکوراسیونی نباید لزوما با گران قیمت ترین طرح ها و متدها اجرا شود، بلکه می تواند با روش های هوشمندانه ای به تصویری که باید داشته باشد، دست پیدا کند.

همراه معماری و زندگی باشید. جهت بازسازی و اجرای دکوراسیون طلا فروشی با ما در تماس باشید. مدل های دکوراسیون داخلی طلافروشی با حضور قوی برند ارتباط برقرار می کند. جواهرات فروشیها باید برای شناخت برند خود بر روی مشتریان و عناصری که آنها را از سایرین متمایز میکند، سرمایهگذاری کنند. می توانید در آن واحد نسبت به بهبود وضعیت چیدمان طلا های خود اقدام کنید. طراحی بخش داخلی فروشگاههای متعدد چه در اندازههای بزرگ و چه در محیطهای دارای متراژ کم باید مطیع استانداردهای لازم از لحاظ زیبا شناسی و همچنین عملکردی باشد تا از این طریق مخاطبین بسیاری را به خود جذب نماید و کلیه خواستههای آن ها را نیز جوابگو باشد. آنها باید احساس ارتباط کنند و بتوانند با محیط خود درگیر شوند. آویزها گزینهی خوبی هستند اگر که از آنها در بعضی قسمتهای فروشگاه استفاده کنید. اختصاص لباس های ورزشی به صورت تخصصی برای کشورهای مسلمان ویژگی جدید است که همین اواخر به محصولات فروشگاه تزریق شده است. پشت پیشخوان طلا فروشی بهتر است دارای اختلاف ارتفاع بیشتری از سطح مکان تماشای مشتری باشد. نقش پیشخوان بعد از ویترین بسیار مهم است.

مجهز کردن در به قفل ضد سرقت باعث میشود از اولین قدم سارق برای ورود به درون محیط جلوگیری شود. شخصا در 28 سالی که به طراحی و دیزاین ویترین مشغولم، در غالب مواقع نسبت به چرخش فصول مختلف سال طرحی را ارائه داده ام، از انتخاب پس زمینه یا texture مناسب به همراه بکارگیری المان هایی نظیر مجسمه های آنتیک، گل ارایی، تا نور پردازی به جا و به اندازه، و خلاصه ازهر المان خاصی استفاده کرده امتا تراش و شیپ سنگ ها توام با رنگی که دارند در زمینه رنگ مناسب با آنها چیدمان شود .این امر باعث میشود چشم بیننده را خیره نماید و همچین استفاده از چرم چوب و پارچه ومواردی که باعث طبیعی شدن ویترین میگردد از المان های طراحی ام بوده اند.

در طلافروشی بزرگ نیز توجه به کنترل و دسترسی به تمامی ویترین های فروشگاه نیز باید در نظر گرفته شود. فرآیند خرید برخی محصولات به ویژه جواهرات گاهی اوقات می تواند یک تشریفات باشد. این تصویری است که یک مغازه طا و جواهر فروشی باید داشته باشد. نمونه آخر در میان دکورهای این لیست، دکوری است که در آن از ترکیب دو رنگ سیاه و طلایی بهره برده شده است. در این مطلب، چندین نمونه از دکورهای زیباترین مغازه های طلا و جواهر فروشی در سراسر جهان را بررسی خواهیم کرد و نکات مهمی که باعث زیبایی دکوراسیون آن ها شده را بیرون خواهیم کشید. اگر شما فروشگاه لباس رسمی برای آقایان یا خانمها هستید نمیتوانید از دکورهای اسپرت و یا شلوغ استفاده کنید. با این حال ویترین طلا فروشی از جنس ام دی اف از متریال های با قیمت مناسب در طراحی فروشگاه طلا فروشی می دکوراسیون داخلی طلا و جواهری باشد.

یانگ» در سال ۱۸۳۷ در شهر نیویورک به عنوان مرکز فروش محصولات فانتزی و لوازم التحریر طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی افتتاح شد. از رنگ های فانتزی مانند صورتی یا سبز در طراحی داخلی طلا فروشی کابردی ندارد و بهتر است از رنگ های مورد استفاده قرار بگیرد که لوکس و کلاسیک باشد. این مسئله به ویژه در بین هم صنفانی که در یک محدوده فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت است. همچنین می تواند به دلیل رویکرد نوآورانه در طراحی جواهرات فروشی، چه در داخل و چه در خارج از فروشگاه های خود مشهور گردد. برای محصولات خود تمایل ایجاد کنند و اشتیاق خود را برای کاری که انجام می دهند به اشتراک بگذارند. و همچنین به دلیل مصرف انرژی پایین، بیشتر طراحان داخلی سعی میکنند در نورپردازی ویترین فروشگاههای طلافروشی از آنها استفاده کنند. مواردی که بیان نمودیم، از امنیت داخلی طلافروشیها به حساب میآیند که بهتر است طراحان داخلی در زمان طراحی، مناسبترین مکان را برای این بخش در نظر بگیرند. هیچ شخصی حاضر نیست در داخل مغازه ای کم نور به خرید جواهرات مورد نظر خود بپردازید، زیرا مکان کم نور احساس ناامنی را در مشتری بوجود می آورد و در کنار اینکه نمی تواند دید خوبی روی اجناس موجود در مغازه داشته باشد، از بالابردن بودجه خود برای خرید نمونه های بهتر و سنگین تر نیز هراسناک است.

سعی کنید شیکترین لباسها در بهترین جای مغازه باشد. همچنین، استفاده از سطح براق و آینه مانندی که پشت صندلی ها جای گرفته نیز یک انتخاب هوشمندانه است. ویرتین های داخل میز که جلوتر قرار گرفته اند، همگی نورپردازی شده اند و صندلی هایی در دو سمت آن ها قرار داده شده تا فروشنده و مشتری بتوانند از آن ها برای گفتگوی بهتر استفاده کنند. اما در طراحی داخلی یکپارچه، کانتر و باکس های متعددی جانمایی می شود که چون از جنس شیشه اند، مشتریان می توانند از تمام جهات جواهر و طلای مد نظر خود را مشاهده کنند که در این صورت برای بررسی، نیازی به بیرون آوردن طلا یا جواهرات متعدد برای انتخاب نیست. ازاینرو طراحی داخلی طلافروشی باید بهگونهای باشد که نظر خانمها را به خود جلب کرده و تعداد مشتریان افزایش پیدا کند. چنین اتحاد فرمی به شکل قوی و پیوسته باعث زیبایی بیش تر فضا می شود. چنین متدی در طراحی داخلی، چشم را به صورت ناخودآگاه به سمت ویترین می کشد.

نورپردازی درست و پر انرژی از نکات مهم در طراحی دکوراسیون است. وقتی به این فروشگاه ها فکر می کنید، احتمالا اولین تصویری که در هن تان شکل می گیرد، تصویری پر زرق و برق، نورانی و شیک است. همواره تمیز، مرتب با نورپردازی شیک باشد. هر چقدر که نورپردازی مناسب باشد مشتریان می توانند به همان اندازه راحت بوده و می توانند طلا و جواهرات را انتخاب کنند. ویترین اولین و مهم ترین موردی است که در دکوراسیون طلا فروشی باید به آن پرداخته شود. مهم ترین موردی که باید برای ورودی مغازه طلافروشی در نظر گرفته شود کدام است؟ یکی دیگر از نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی توجه به نورپردازی آن است. یکی دیگر از ویترینهای شیشه ای با استفاده از شیشههای سکوریت لمینت شده تولید میشود، این نوع ویترینها اغلب در جواهر فروشیها اجرا میشود و از لایههای مختلف شیشه سکوریت تشکیل شده است، برای تولید ویترین شیشه ای طلا فروشی در ابتدا شیشههای ۱۰ میل با ابعاد یکسان برش داده شده و سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره قرار داده میشوند و در نهایت هم با استفاده از لایه PVB به دیگر چسبیده میشوند.

شاید مهم ترین خصوصیتی که دکوراسیون تصویر بعد را در ذهن ما متفاوت جلوه می دهد، استفاده از فرم های منحنی برای طراحی فضاست. در این تصویر می توانید به خوبی ببینید که فرم دیوارها، کف، سقف، صفحه های روی زمین، پایه میزها، خود میزها، ویترین ها، لوسترها و حتی جعبه ها و صفحه هایی که زیر جواهرات قرار دارند، همه و همه منحنی است. در گذشته شیشه هایی که صاحبان طلا فروشی برای ورودی و ویترین های مغازه خود استفاده می کردند، در برابر متجاوزان مقاومت نمی کرد، به خصوص اگر سارقان به ابزارهایی مانند چکش یا تبر مجهز بودند به راحتی می توانستند دست به سرقت از طلا فروشی بزنند. همچنین بسیار مهم است که بتوانید به مشتریان گوش دهید و به آنها پاسخ دهید تا نوآوری هایی را ایجاد کنید که نیازها یا خواسته های آنها را برآورده می کند. تمامی تجهیزات و المان های داخلی به طور اختصاصی برای این فروشگاه ساخته شده است. تصویر بعدی، فضای داخلی یک فروشگاه را نشان می دهد. یک نکتهی ظریف درمورد پیشخوان مغازه این است که سعی کنید در کنار درب ورود نباشد. دکوراسیون داخلی فروشگاه شما بهتر است لوکس باشد.

این موضوع، چیزی است که در طراحی داخلی فضای فوق به خوبی نشان داده شده است. فضای داخل قاب ها گود است و زیور آلات قیمتی را در بر می گیرد. نورپردازی فضای طلا فروشی نیز از جمله مهم ترین مواردی است که باید مد نظر قرار گیرد. بهترین ویترین برای طلا فروشی ویترینی است که بدون نیاز به دراوردن طلا از آن بطور مداوم ، مشتریان قادر به مشاهده محصول باشند و هرگاه تصمیم نهایی برای خرید گرفتند بتوانند آن را در اختیار داشته باشند . به خصوص اگر این فضا طلافروشی باشد و هدف از نورپردازی دو برابر کردن زرق و برق طلاجات و جواهرات داخل ویترین باشد. این یک ویترین ساده و کوچک است که با داشتن حداقل ها به خوبی طراحی شده است. همان گونه که می بینید در طراحی داخلی این فضا نیز از رنگ بنفش به عنوان پس زمینه محل قرارگیری جواهرات استفاده شده است.

نورپردازی کل دیوارها محیط را جذاب کرده و مشتری احساس خوبی پیدا میکند و همین حس خوب باعث بازگشت مجدد افراد به فروشگاه شما خواهد شد. ایده های بسیار متنوعی برای طراحی ویترین های داخل یک فروشگاه وجود دارد. گفتیم که شما چرا نیاز به طراحی داخلی طلا فروشی خواهید داشت، مزایای طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی را گفتیم و سعی کردیم چند ایده زیبا را برای شما جمع آوری کنیم. استفاده از مخمل به عنوان یک پارچه زیبا و نفیس که رنگی منحصر به فرد و شکیل دارد، ایده جذابی است که این دیوارها را زیبا کرده است. نمونه بعدی که دیوار دکوراسیون یک فروشگاه دیگر را نشان می دهد، سطحی متشکل از چند ضلعی های فراوان را نشان می دهد که برخی از قسمت های آن از مخمل بنفش رنگ پوشیده شده اند و سایر قسمت های آن را آینه و باکس های سفید رنگ نورانی به همان شکل چند ضلعی پر کرده اند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار