دوچرخه برقی تایر چربی Aventon Aventure.2 با حداکثر توان و حسگر گشتاور 1130 وات وارد بازار شد.

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Aventon-Aventure-2-fat-tire-e-bike-arrives-with-1-130-W-peak-power-and-torque-sensor.685583.0.html

Aventon دوچرخه الکتریکی Aventure.2 را در ایالات متحده عرضه کرده است. دوچرخه تایر چربی تا 1130 وات قدرت از یک موتور 750 وات برای حداکثر سرعت کمکی 28 مایل در ساعت (~45 کیلومتر در ساعت) دارد. در مقایسه با مدل قدیمی تر، دوچرخه الکترونیکی دارای سنسور گشتاور داخلی است. بعلاوه، شما می توانید تا 60 مایل (~97 کیلومتر) بین شارژها سوار شوید.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

باتری لیتیوم یونی 720 Wh شما را قادر می سازد تا 60 مایل (~97 کیلومتر) را با یک بار شارژ طی کنید. شما می توانید بسته برق را در عرض چهار تا پنج ساعت به طور کامل شارژ کنید. این دوچرخه دارای دوشاخه تعلیق با حرکت 80 میلی متری و ترمزهای دیسکی هیدرولیک Tektro HD-E350 است. به علاوه، تایرهای چاق 26×4 اینچی (~66×10 سانتی متر) به چسبندگی بیشتر روی سطوح ناهموار کمک می کنند. Aventure.2 دارای یک صفحه نمایش LCD با نور پس زمینه است که سرعت و سطح باتری شما را نشان می دهد. همچنین می توانید آمار سفر را مشاهده کرده و دوچرخه را در یک برنامه همراه کنترل کنید.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین