در Amazon Kindle Kids یا Kindle Paperwhite Kids تا 50 دلار صرفه جویی کنید، همراه با جلد

Amazon Kindle Kids در حال حاضر با قیمت 84.99 دلار آمریکا به فروش می رسد که 29 درصد تخفیف نسبت به قیمت فهرست 119.99 دلاری آن دارد. Kindle Kids همان دستگاه Kindle استاندارد است (که در حال حاضر به قیمت 99.99 دلار به فروش می رسد). کیندل معمولی دارای کیس، قابلیت، باتری و چراغ جلو است.

اگر دستگاهی با تراکم پیکسلی بالاتر می‌خواهید، Kindle Paperwhite Kids با قیمت 109.99 دلار به فروش می‌رسد که 50 دلار (31٪) از قیمت معمولی آن 159.99 دلار تخفیف دارد.

سام مدلی
سام مدلی – نویسنده ارشد فناوری – 1222 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2016

من تمام عمرم یک متخصص کامپیوتر بودم. پس از فارغ التحصیلی از کالج در رشته ریاضیات، چند سال قبل از اینکه به عنوان مدیر پایگاه داده مشغول به کار شوم، در امور مالی و بانکی کار کردم. من در اکتبر 2016 کار با Notebookcheck را شروع کردم و از نوشتن اخبار و نقدها لذت بردم. من همچنین برای سایر رسانه‌ها از جمله UltrabookReview و GeeksWorldWide، با تمرکز بر راهنمایی مصرف‌کننده و بازی‌های ویدیویی، نوشته‌ام. حوزه های مورد علاقه من شامل جنبه تجاری فناوری، بازی های قدیمی، لینوکس و ابزارهای نوآورانه است. وقتی روی وسایل الکترونیکی نمی نویسم یا با دستگاهی کار نمی کنم، یا بیرون با خانواده ام هستم، از یک بازی ویدیویی ده ساله لذت می برم، یا درام یا پیانو می نوازم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Save-up-to-US-50-on-Amazon-Kindle-Kids-or-Kindle-Paperwhite-Kids-cover-included.683433.0.html

تفاوت اصلی این است که نسخه Kids شامل جلدی با طراحی عجیب، اشتراک یک ساله رایگان سرویس اشتراک کتاب Amazon Kids+ و دو سال گارانتی است. در غیر این صورت، تجربه مشابه کیندل معمولی است.

می توانید Kindle Kids یا Kindle Paperwhite Kids را خریداری کنید در آمازون.