در حالی که رنو عرضه دیرهنگام خود را انجام می دهد، کوکاکولا یک هفته تحویل پپسی تسلا نیمه را شکست می دهد.

با این حال، کوکاکولا برای تحویل به اصطلاح آخرین مایل نوشابه‌های خود به دکل‌هایی نیاز دارد، بنابراین رنو برای توسعه یک راه‌حل سفارشی با آن همکاری کرد. به گفته زیگفرید ون براباند، مدیر رنو تراکس بلوکس:

دکل های سفارشی رنو می توانند 200 کیلومتر را با شارژ طی کنند، در حالی که مسیر کامیون های دیزلی آن در این منطقه به طور متوسط ​​150 کیلومتر است. این باعث می‌شود که کامیون‌های برقی آزادانه به پایگاه خود بازگردند و یک شبه از شمع‌های اختصاصی که از انرژی سبز 100% برای شارژهای تولید شده در محل استفاده می‌کنند، شارژ شوند.

سال آینده، رنو قصد دارد رقیب واقعی 44t Tesla Semi خود را عرضه کند، که می‌تواند با یک بار شارژ بسیار بیشتر از کامیون‌هایی که امروز به کوکاکولا تحویل داده است، پیش رود، در حالی که در زیرساخت شارژ مورد نیاز برای سرویس دهی خود سرمایه‌گذاری می‌کند. وسایل نقلیه الکتریکی دوربرد

چند هفته پیش، کامیون‌های رنو که متعلق به ولوو هستند، یک کنایه ملایم برای تسلا منتشر کردند که در آن یواشکی عادات بیش از حد وعده و کم‌فروشی، ایلان ماسک، مدیرعامل خود را به سخره گرفت و گفت که در حالی که برخی «صحبت کنید، دیگران پیاده روی کنندنیازی به گفتن نیست، این در مورد وعده‌های عرضه کامیون‌های الکتریکی نیمه‌برد تسلا بود که در سال 2017 آغاز شد و اکنون در پنجمین سال خود با تحویل قریب‌الوقوع 15 Semis به اولین مشتری پپسی برنامه‌ریزی شده برای 1 دسامبر است.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Coke-beats-the-Pepsi-Tesla-Semi-deliveries-by-a-week-as-Renault-trolls-its-belated-launch.670698.0.html

علاوه بر این، به عنوان بخشی از گروه ولوو، ما در حال سرمایه گذاری در گسترش زیرساخت های شارژ عمومی در اروپا از طریق مشارکت های استراتژیک هستیم. این یک دهه واقعاً هیجان انگیز برای صنعت ما خواهد بود و ما خوشحالیم که با شرکای مانند کوکاکولا در این زمینه پیشرفت چشمگیری داشته ایم.

با این حال، رنو اولین دکل های برقی خود را امروز در بلژیک به رقیب اصلی پپسی، کوکا، تحویل داد، یک هفته قبل از مراسم رسمی معرفی Semi که تسلا سهامداران و سرمایه گذاران را به آن دعوت کرده است. کامیون‌های رنو از انواع مدل‌های E-Tech D et D Wide هستند و دقیقاً رقیب مستقیم Tesla Semi نیستند، زیرا برد آن‌ها در زمان شارژ بسیار کوتاه‌تر است.

اتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید