خرید پرده آماده از اولین و متنوع ترین فروشگاه پرده در ایران کالکشن 2022 پرده شاپ

پرده‌ها نه تنها زیبایی و جلوه منحصربه‌فردی به پنجره و محل زندگی می‌دهند بلکه ناموزنی و عدم تقارن پنجره‌ها را می‌پوشاند. هنگام خرید سخاوتمند باشید زیرا برای ایجاد چین مطلوب، عرض پارچه باید حدود دو و نیم برابر عرض پنجره شما باشد. زمانی که پرده ها وارد دکوراسیون می شوند، علاوه بر این که به خانه روح می بخشند، باعث می شوند تا دکوراسیون هرچند نصفه و نیمه، کامل به نظر برسد. پرده ها وسایلی نیستند که بتوان هر ماه آن ها را تعویض کرد یا دور انداخت. انواع مختلف پرده های برقی اعم از پرده هایی که از سمت وسط و یا کنار باز و بسته می شوند را می توان به راحتی جمع و باز کرد. اگر به طور کلی بخوایم بگوییم، هر نوع پرده ای قابلیت برقی شدن را دارا می باشد.

اصولا پرده نزدیک به سطح زمین، فضا را شیک تر و زیباتر نشان می دهد. هر کسی دوست دارد، خانه‌ای که در آن زندگی می‌کند، دکوراسیونی زیبا و دیدنی داشته باشد. پرده در چیدمان و زیبایی خانه‌های ایرانی نقش مهم و تأثیرگذاری دارد، این کالای به‌ظاهر ساده، می‌تواند گوشه‌هایی از زیبایی، دل‌فریبی و رنگ را در خانه‌ی شما به نمایش بگذارد و چشم هر بیننده‌ای را خیره نماید. انتخاب کردن رنگ و مدل به سلیقه هر فردی باز می گردد، اما تا حد امکان سعی کنید که از مدل های شلوغ و پر زرق و برق دوری کنید تا همیشه پرده یا بقیه وسایل منزل، برای شما تکراری نشوند. رنگ های نود و پرده هایی که ساده هستند، انتخاب خوبی برای هر نوع دکوراسیون و هر سلیقه ای می باشند. گاهی اوقات باز و بسته کردن پرده هایی که به صورت معمولی هستند به راحتی صورت نمی گیرد زیرا بعضی از آن ها از پارچه های کلفتی ساخته شده اند که باعث می شود جمع و بسته کردن آن ها به راحتی صورت نگیرد.

پارچه پرده ای ساتن طلاکوب کد E1192

از انواع پرده های اداری می توان به پرده کرکره ای و پرده شید و سیلوئت اشاره کرد که هر کدام از آن ها مدل های مختلف و متنوعی ویستاپرده دارند. از میان تمامی عواملی که دست‌به‌دست هم می‌دهند تا فضای داخلی خانه یا همان دکوراسیون منزل شما جذاب و دلنشین به نظر برسد، انتخاب و خرید پرده مناسب می‌تواند اصلی‌ترین گزینه باشد. پرده، علاوه‌بر زیباسازی فضای داخلی خانه، روی کنترل شدت نور ورودی و همین‌طور محافظت از حریم شخصی تأثیر بسزایی دارد.

  • مدل پرده های ما راه حلی هوشمند و پیشرفته برای نگرانی های از حریم خصوصی امروزی است.
  • پرده های زبرا نیز مانند انواع شید در دو نوع دستی و موتوری در بازار قابل دسترس هستند و طرح ها و رنگ های مختلفی دارند.
  • اگر دوست داشتید که از پارچه های ترکیبی برای پرده پذیرایی تان استفاده کنید؛ به هیچ عنوان همه پارچه ها را به صورت طرح دار انتخاب نکنید.
  • پرده اداری های اداری جنس های متنوعی مانند؛ پارچه ساده، مخمل، حریر، پلیسه و… نیز دارند و می توانید هر کدام از آن ها را که دوست داشتید؛ برای خود انتخاب کنید.
  • یکی از عناصر مهم و کاربردی در طراحی و دکوراسیون فضاهای اداری، پرده می باشد.

خرید پرده آماده از اولین و متنوع ترین فروشگاه پرده در ایران کالکشن 2022 پرده شاپ

در زمان انتخاب کردن پرده پذیرایی؛ باید موارد مختلف زیادی را در نظر داشته باشید و تنها فاکتور شما زیبایی نباشد. از این رو حتما ابعاد پرده، جنس، رنگ و طرح پرده پذیرایی را هم مد نظرتان قرار دهید تا یک پرده پذیرایی بی نقص داشته باشید. مهم‌ترین وجه تمایز فروشگاه اینترنتی ویکی دکو آن است که تمامی پرده‌های موجود در سایت توسط عکاس ویکی دکو عکس‌برداری شده و برای معرفی محصولات خود به عکس‌های تزئینی و تبلیغاتی زیبا و گمراه کننده اکتفا نمی‌کند. عکس‌های واقعی و دستکاری نشده از پرده‌ها این امکان را فراهم می‌کند که شما مشتریان گرامی هنگام بررسی پرده‌ها دقیقاً بدانید چه چیزی و با چه کیفیتی خریداری می‌کنید. بعلاوه، در صورتی که نیاز داشته باشید تصاویر و اطلاعات بیشتری از محصولات مورد نظر خود در اختیار داشته باشید، همکاران ما از طریق واتس اپ در کنار شما خواهند بود.

انواع ملزومات پرده

مثلا اگر نقطه کانونی فضایی که در اختیار دارید، دیوارهایی با رنگ شاد و براق است یا مبلمانی پرطرح و نقشه دارید، بهتر است، پارچه پرده‌ای منتخب‌تان ساده و با رنگی خنثی باشد. برای پرده آشپزخانه گزینه‌هایی مانند کرکره‌ها، پُشت‌دری و… که در جنس‌های متنوع در بازار موجودند، انتخاب‌های بهتری از پرده‌های معمولی هستند. ضمن اینکه پرده‌های بلند و عادی بو و چربی آشپزخانه را به خود می‌گیرند و احتمال اشتعال آنها هم بیشتر است. پرده های پانچ به دلیل اینکه طرح پارچه های ساده تر می باشند، نمای خوبی به خانه ها می دهد. پس از نکته ای که در بالا برای خرید پرده و قیمت ارزان پرده آن استفاده کنید تا همیشه از دکوری زیبا و با کیفیت لذت ببرید.

پرده کرکره فلزی طرح چوب ۱۶ میلیمتری

برای بهره‌مندی از یک تجربه موفق در زمینه خرید و فروش و قیمت پرده طرح دار، ساده یا حریر تنها کافیست از دسته «لوازم خانگی» به سراغ «دکوراسیون داخلی و روشنایی» بروید یا این که عبارت «پرده» را در نوار جستجوی بالای سایت درج کنید. به جرات می‌توان گفت که در دکوراسیون منزل شما، رنگ پرده بسیار بیشتر از سبک آن جلب‌توجه خواهد کرد. گرچه انتخاب رنگ پارچه پرده کاملا سلیقه‌ای است، اما توصیه می‌شود پرده‌ای را خریداری کنید که با رنگ مبلمان، فرش و دیگر وسایل خانه ‌شما هارمونی داشته باشد. علاوه‌بر این سعی کنید بیش از دو رنگ مختلف در پرده‌ موردنظرتان به کار نرفته باشد، تا هماهنگی لازم با بقیه اجزای موجود در خانه حفظ شود. از فعالیت های این مجموعه میتوان به طراحی ، اندازه گیری ، نصب ، تعمیر ، شست شو ، دوخت پرده ، پذیرایی ، اتاق خواب ، آشپزخانه ، هتل ، لابی ، آمفی تئاتر و دوخت طرح مورد نظر شما اشاره کرد. هم می‌تواند یک کالای خواب و ابزاری برای استراحت و آرمیدن باشد و هم یک کالای دکوراتیو جذاب برای تکمیل کردن مبلمان و دکوراسیون منزل.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار