خرید تتر USDT فروش Tether صرافی تبدیل-تترفا

سایت صرافی با آدرس رسمی Sarafi.io یکی از صرافی های قدیمی و پیشرو در عرصه کریپتوکارنسی در ایران است که شما می توانید خرید بیت کوین در آن را به شکل بسیار ساده ای ترتیب دهید. به همین خاطر اگر قصد خرید بیت کوین از صرافی را دارید، راهکار آسان و عملی آن یعنی خرید بیت کوین از یک صرافی معتبر ایرانی را انتخاب کنید. تنها صرافی معتبر داخلی که از مجوزهای لازم برخوردار بوده و یک بستر مطمئن برای خرید بیت کوین ایرانی ها می باشد، سایت رسمی صرافی با آدرس Sarafi.io است.

به این ترتیب، آنها برای ذخیره مقادیر بیشتر USDT برای کاربران با تجربه تر مناسب هستند. علاوه بر این، تتر را می‌توان بسیار سریعتر و با کارمزد کمتری نسبت به نقل و انتقالات در بانک‌ها و مؤسسات مالی سنتی به هر نقطه از جهان ارسال کرد. در حالی که اکثر مردم از بیت کوین یا اتریوم برای خرید و تراکنش‌های روزانه استفاده نمی‌کنند، اما استفاده از تتر کاملا منطقی است. تتر یک استیبل کوین است، یعنی نرخ ان به پشتوانه دلار آمریکا ثابت بوده و هیچ وقت تغییر نمی‌کند. در نتیجه می‌توان از آن برای حفاظت از سرمایه در برابر نوسانات بازار استفاده کرد.

بهترین قیمت تتر بر روی چه رنجی است؟ تتر چگونه کارمی‌کند؟

خرید تتر USDT فروش Tether صرافی تبدیل-تترفا

اگرچه رقبای زیادی برای تتر در طول سال‌ها ظاهر شده‌اند، تتر همچنان بزرگترین استیبل کوین است و به طور گسترده برای تجارت، وام و کسب سود استفاده می‌شود. تتر به طور بالقوه می‌تواند به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال پر ریسک به دلیل مشکلاتی که در زمینه شفافیت دارد در نظر گرفته شود، اما همچنان در دنیای ارزهای دیجیتال اهمیت زیادی دارد. خیر برای خرید انواع ارز دیجیتال در بازار آنلاین و معتبر اوکی اکسچنج، باید حساب کاربری خود را تائید کنید.

انواع کیف پول تتر

در صرافی تبدیل دو نوع بازار سرمایه گذاری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال وجود دارد که شامل خرید آسان ارزهای دیجیتال و بازار معاملاتی هستند. در تبدیل شما می‌توانید با حداقل سرمایه ۱۰۰ هزار تومان در بازار معاملاتی و حداقل سرمایه ۴۰۰ هزار تومان در خرید آسان برای خرید هر ارز دیجیتالی از جمله تتر اقدام کنید. ارز USDTیا همان ارز دیجیتال تتر در دسته استیبل کوین‌هایی قرار دارد که به پشتوانه ارزهای فیات ایجاد شده‌اند.

  • صرافی‌های متمرکز توسط سازمان‌هایی کنترل می‌شوند که این سازمان‌ها از قوانین مرتبط با احراز هویت جهت جلوگیری پول‌شویی پیروی می‌کنند.
  • با ثبت‌نام در سایت و اپلیکیشن نوبیتکس علاوه بر تتر می‌توانید اقدام به خرید اتریوم، بیت کوین، ایاس، استلار و سایر رمزارزهای مهم بازار کنید.
  • همچنین این کوین اولین توکنی است که در سال 2015 در پلتفرم بیت کوین توزیع شد.
اگر ریپل را با تتر خریداری کنید، چنانچه قیمت ریپل افزایش پیدا کند شما سود می کنید و اگر کاهش پیدا کند نیز ضرر خواهید کرد. چرا که تتر هیچ نوسانی نداشته و تنها نوسانی که باعث سود و زیان شما می شود، نوسان ارز دیگری است که قصد خرید یا فروش آن را خرید تتر دارید. به همین خاطر اغلب تریدرها و سرمایه گذاران بازار، از تتر برای خرید ارزهای موردنظر خود استفاده می کنند تا تنها نوسانی که سود یا زیان شان را مشخص کند، نوسانات همان ارز باشد.

کاربران در این سایت می توانند از آخرین قیمت‌ قطعی خرید بیت کوین مطلع شده و با استفاده از کارت بانکی خود، این رمزارز را خریداری نمایند. سایت صرافی به عنوان بستری ایده آل برای معرفی فروشندگان و خرید بیت کوین مطرح بوده و با دریافت کمترین کارمزد، بهترین خدمات بازار ارزهای دیجیتال و بیت کوین را به هموطنان عزیزمان ارائه می کند. از آن جایی که بیت کوین یک دارایی دیجیتالی می باشد، ارزش آن نیز صرفاً از طریق فضای مجازی قابل انتقال است. از این منظر، بیت کوین درست مثل دلار، یورو، ریال و دیگر ارزهای فیات عمل می کند. از این ارزها می توان به صورت دیجیتالی نیز در خرید و فروش ها استفاده نمود. و اما تفاوت چشمگیر و مهم ترین تمایز بیت کوین با این ارزها که پول های فیات نامیده می شوند، عدم تمرکزگرایی آن است.

آموزش ارز دیجیتال

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار