خرابی گلکسی A14 پیشرفت بالقوه قابل توجهی را در قابلیت تعمیر گوشی های هوشمند سامسونگ نشان می دهد


برخی از خریداران بالقوه ممکن است از ظاهر نسبتاً تمیز سامسونگ گلکسی A14 5G (مخصوصاً از نظر دوربین های سه گانه پشتی آن) قدردانی کنند، اگرچه شباهت شایعه شده آن با گوشی های هوشمند پرچمدار آینده OEM در سال 2023 هنوز مشخص نیست.

اکنون، علاقه مندان به تعمیرات شخص ثالث نیز ممکن است دلایلی برای خوشحالی از دستگاه ارزان قیمت جدید داشته باشند، همانطور که YouTuber PBKReviews کشف کرده است. نه تنها به لطف پنل پشتی پلاستیکی آن به راحتی قابل دسترسی است، بلکه به نظر می‌رسد سامسونگ از روشی که اغلب به دلیل ممانعت از تعویض قطعات در گوشی‌های هوشمندش مورد انتقاد قرار می‌گیرد، کنار گذاشته است.

OEM اغلب برای استفاده از چسب تا آنجا که به ظاهر ممکن است در هنگام نصب باتری ها در این دستگاه ها استفاده می شود، بنابراین حذف آنها بدون خطر آسیب دشوار می شود. با این حال، A14 به یک چسب مجهز شده است.کیسه” بجای.

این گزینه، که بسیار یادآور زبانه‌های کششی قدیمی است، می‌تواند تعویض را بسیار آسان‌تر کند، نه کم‌اهمیت زیرا PBKReviews به این نتیجه رسیده است که با باتری جدید قابل استفاده مجدد است.

علاوه بر این، طراحی A14 به این معنی است که برخی از قطعات مانند ماژول دوربین عقب برای تعمیر آنها نیازی به جدا کردن کامل ندارند – پس باز هم، به نظر می رسد که باید صفحه نمایش 90 هرتزی گوشی هوشمند جایگزین شود.

با این حال، یک قاب برای Galaxy A14 جدید شما همچنان می تواند ایده خوبی باشد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Galaxy-A14-teardown-reveals-potentially-significant-advancement-in-Samsung-smartphone-repairability.684006.0.html