حلقه هوشمند Movano Evie به عنوان رقیب Oura با سنسور دمای پوست و SpO2 رونمایی شد.

مووانو دارد اعلام کرد را انگشتر هوشمند اوییک پوشیدنی ردیاب بیومتریک که می تواند با حلقه Oura رقابت کند. شما می توانید از این گجت برای ردیابی بسیاری از شاخص های سلامتی مانند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون (SpO2)، میزان تنفس، دمای پوست و چرخه قاعدگی استفاده کنید. مانند یک ساعت هوشمند، می توانید از حلقه برای ردیابی تعداد قدم ها، کالری سوزی و کیفیت خواب خود نیز استفاده کنید. می‌توانید داده‌های سلامتی خود را در یک برنامه همراه بدون اشتراک مشاهده کنید.

مووانو پیشنهاد می‌کند که می‌توانید از این بینش‌ها برای انتخاب شیوه زندگی هوشمندانه‌تر و درک بهتر بدن خود استفاده کنید. این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد برای حلقه هوشمند Evie، به طور خاص برای SpO2 و ابزارهای پایش ضربان قلب، درخواست مجوز FDA را ارائه دهد و این اولین گجت در نوع خود است که به عنوان یک دستگاه پزشکی طبقه بندی می شود.

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 987 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Movano-Evie-smart-ring-unveiled-as-Oura-competitor-with-skin-temperature-and-SpO2-sensors.677373.0.html

Fitbit Inspire 2 Health & Fitness Tracker را در آمازون بخرید