جارو شارژی Anker Mach V1 Ultra با بخارشوی 110 درجه سانتیگراد به جمعی

این جارو شارژی Anker Mach V1 Ultra به زودی از طریق یک کمپین تامین مالی جمعی در ژاپن در دسترس خواهد بود. این ابزار جاروبرقی را با بخارشوی 110 درجه سانتیگراد (~230 درجه فارنهایت) ترکیب می کند تا کف شما را ضد عفونی کند. Anker ادعا می کند که SteamWave Continous Steam و فناوری ازن Eco-Clean می تواند تا 99.9 درصد از باکتری ها را از بین ببرد. این شرکت پیشنهاد می‌کند که این دستگاه برای اولین بار در جهان است که بر اساس فناوری استفاده شده در طیف وسیعی از جاروبرقی‌های ربات Eufy ساخته شده است.

جارو شارژی Anker Mach V1 Ultra برای پیش خرید از طریق ژاپن در دسترس خواهد بود. ماکواکه برای حدود 114850 ین (882 دلار آمریکا). مشتریانی که برای خبرنامه Anker در ژاپن ثبت نام می کنند، واجد شرایط دریافت 40٪ تخفیف MSRP این ابزار هستند. این دستگاه همچنین در چین با قیمت 5999 یوان (884 دلار آمریکا) موجود است. مشخص نیست که آیا این دستگاه می تواند در بازارهای دیگر عرضه شود یا خیر. یک گواهی ERAC برای پایه شارژ Mach V1 نشان می دهد که این گجت می تواند وارد استرالیا شود.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Anker-Mach-V1-Ultra-cordless-vacuum-with-110-C-steam-cleaning-to-crowdfund.684853.0.html

Mach V1 Ultra دارای قدرت مکش 16800 Pa است و می تواند کف ها را پس از تمیز کردن با بخار خشک کند. جاروبرقی دارای ویژگی های تمیز کردن، استریل کردن و خشک کردن خودکار با یک کلیک است تا اطمینان حاصل شود که دستگاه بین استفاده تمیز و تازه باقی می ماند. به گفته این شرکت، این دستگاه می تواند تا 82 دقیقه با شارژ سیگنال در حالت Smart به لطف باتری 7400 میلی آمپر ساعتی دوام بیاورد. به علاوه، جاروبرقی می تواند نسبتا بی سر و صدا در 65 دسی بل کار کند.