توقف‌های کامیون تسلا نیمه برق شهر کوچک ایالات متحده آمریکا را به عنوان رویداد راه‌اندازی برنامه‌ریزی شده برای اول دسامبر مصرف می‌کنند.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 467 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

درست مانند سوپرشارژرها و استاندارد شارژ آمریکای شمالی جدید، مگاشارژرهای نیمه کامیون تسلا نیز رقیبی در مواجهه با استاندارد شارژ 3.75 مگاواتی مگاوات (MCS) برای خودروهای الکتریکی سنگین خواهد داشت که انتظار می‌رود اسناد و مدارک آن توسط این استاندارد تدوین شود. نهادهای صدور گواهینامه مربوطه در سال 2024.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-Semi-truck-stops-would-consume-the-electricity-of-small-town-USA-as-launch-event-scheduled-for-December-1.668564.0.html

تسلا Semi دارای وزن ناخالص 82000 پوند (37195 کیلوگرم) است که می تواند تا 500 مایل (804 کیلومتر) را با یک بار شارژ طی کند و تخمین باتری تا 1 مگاوات ساعت آن می تواند 70 درصد ظرفیت خود را در 30 دقیقه شارژ بازیابی کند. . تسلا می خواهد مشکل بار شبکه را با پر کردن Semi در ایستگاه های مگاشارژر انحصاری که با انرژی خورشیدی تغذیه می شوند، حل کند. به عنوان مثال، یکی از این مگاشارژرها در کارخانه Modesto اولین مشتری Semi – پپسی – ساخته شده است و تسلا یک رویداد راه اندازی اختصاصی برای جشن اولین تحویل کامیون های نیمه کامیون در 1 دسامبر برگزار خواهد کرد.

از آنجایی که بسیاری از سازندگان کامیون های باری دوربرد مانند ولوو، بی وای دی، دایملر، تویوتا و سایرین دکل های برقی را عرضه خواهند کرد، مگاشارژرهای تسلا ممکن است مجبور به رقابت با MCS برای توقف کامیون ها شوند، زیرا گفته می شود اولین ایستگاه های 1 مگاواتی آنها با این دستگاه ها سازگار است. خودروهای تسلا نیز. در حال حاضر، اولین 100 کامیون Semi تسلا که پپسی سفارش داد، از میدان مگا شارژر که مستقیماً در محل کارخانه ساخته شده است، بهره مند خواهند شد.

شرکت خدمات برق National Grid Plc هشدار می دهد که افزایش تقاضای شارژ خودروهای الکتریکی، به ویژه از نوع مگاواتی مورد نیاز برای کامیون های الکتریکی مانند تسلا Semi، شبکه ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می دهد. اعداد آنها نشان می دهد که برقی شدن تنها یک پمپ بنزین معمولی فشاری معادل شبکه یک استادیوم ورزشی در سال 2030 بر شبکه وارد می کند.

مشکل به مقدار مورد نیاز نیست، زیرا حتی در بدترین سناریو با برقی‌سازی سریع وسایل نقلیه مسافری و باری، تقاضای جهانی برق تا سال 2040 تنها 15 درصد افزایش می‌یابد، بلکه سرعت و خروجی است که شارژ باید افزایش یابد. تحویل با.

از سوی دیگر، یک ایستگاه کامیون معمولی پر از تسلا سِمیس یا سکوهای برقی مشابه، تا سال 2035 مصرف برق یک شهر کوچک ایالات متحده را خواهد داشت، در حالی که یک کامیون برقی و توقفگاه خودرو در بزرگراه تا سال 2045 به نیروی یک کارخانه صنعتی نیاز خواهد داشت. .

اتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید