تلویزیون 65 اینچی TCL R646 4K Mini-LED با بیش از 1000 نیت حداکثر روشنایی HDR در فروش با 40 درصد تخفیف

Best Buy یک معامله قابل توجه برای تلویزیون 65 اینچی TCL R646 Mini-LED دارد (تصویر: TCL)
Best Buy یک معامله قابل توجه برای تلویزیون 65 اینچی TCL R646 Mini-LED دارد (تصویر: TCL)

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/65-inch-TCL-R646-4K-Mini-LED-TV-with-over-1-000-nits-peak-HDR-brightness-on-sale-for-40-off.669759.0.html

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

شرکت الکترونیکی چینی TCL ممکن است بزرگ‌ترین بازیگر در بازار تلویزیون نباشد، اما این برند بدون شک تلویزیون‌های مقرون به صرفه‌ای را ارائه می‌کند که اغلب نسبت قیمت به عملکرد فریبنده‌ای در مقایسه با رقبای شناخته‌شده‌تر خود از سامسونگ، ال‌جی یا سونی دارند. علاوه بر این، یک تلویزیون مینی ال ای دی بسیار روشن از TCL اکنون به فروش رسیده است و شدیدترین تخفیف خود را تا به امروز دریافت کرده است.

علاوه بر این، خریداران احتمالی TCL R646 ممکن است بخواهند Rtings را بررسی کنند. بررسی جامع، که در آن این تلویزیون مینی ال ای دی امتیاز کلی عالی 8.3 از 10 امتیاز ممکن را دریافت کرد. به عنوان مثال، بازبینان این مجموعه را به دلیل نسبت کنتراست طبیعی برجسته و همچنین مدیریت بازتاب مناسب آن تحسین کردند. مهم‌تر از همه، آن‌ها دریافتند که TCL R646 می‌تواند به حداکثر روشنایی HDR تقریباً 1100 نیت در صحنه‌های خاص برسد، که چند صد نیت روشن‌تر از اکثر تلویزیون‌های دیگر در این محدوده قیمت ارزان‌تر است. در مجموع، این معامله برای یکی از بهترین تلویزیون‌های Mini-LED با قیمت مناسب در بازار ممکن است جایگزین مناسبی برای OLED برای خریدارانی باشد که لزوماً نیازی به خرید محصول سونی، ال‌جی یا سامسونگ ندارند.

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.