تلویزیون 65 اینچی LG C2 OLED 42 درصد تخفیف دریافت می کند و به یکی از پایین ترین قیمت های خود باز می گردد.

علاقه مندان به سینمای خانگی ممکن است از قبل از این واقعیت آگاه باشند که ال جی به طور رسمی از تلویزیون های OLED به روز شده خود مانند C3 و G3 جدید که بهار امسال عرضه می شود، رونمایی کرده است. با این حال، این بدان معناست که فروش بیشتر و بیشتر در سال مدل فعلی آغاز می شود، که اکنون منجر به معامله قابل توجه دیگری برای LG C2 شده است.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.



منبع: https://www.notebookcheck.net/65-inch-LG-C2-OLED-TV-gets-42-discount-and-returns-to-one-of-its-lowest-prices-ever.699824.0.html تلویزیون OLED 65 اینچی LG C2 به یکی از پایین ترین قیمت های خود کاهش یافته است (تصویر: LG)

تلویزیون OLED 65 اینچی LG C2 به یکی از پایین ترین قیمت های خود کاهش یافته است (تصویر: LG)
انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1673 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

کد تخفیف ۲۰ درصدی جدید در eBay، مدل بزرگ ۶۵ اینچی LG C2 OLED را به ۱۴۳۹ دلار آمریکا برمی‌گرداند که یکی از پایین‌ترین قیمت‌های یکی از پرطرفدارترین تلویزیون‌های موجود در بازار است.

با استفاده از «DIRECTSAVINGS» در هنگام تسویه‌حساب، ال‌جی C2 OLED 65 اینچی را با تخفیف 42 درصدی در eBay خریداری کنید.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

یک بار دیگر، این یک کد تخفیف 20٪ است در eBay که نسخه 65 اینچی LG C2 OLED را به 1439 دلار آمریکا با ارسال رایگان کاهش می دهد. مسلماً، این کمترین قیمت تا به حال برای این مجموعه محبوب نیست، اما همچنان یکی از جذاب‌ترین معاملات تلویزیون OLED است زیرا در مقایسه با MSRP اصلی 2399 دلار آمریکا، 1058 دلار یا 42 درصد تخفیف ارائه می‌کند. این قیمت فروش نیز کمتر است پیشنهاد فعلی آمازون برای LG C2 OLED بیش از 15 درصد.