تلویزیون 42 اینچی ال جی C2 OLED با 4 سال گارانتی تمدید شده و پوشش سوختگی با 35 درصد تخفیف

به طور خاص، خرده فروش آنلاین معتبر Buydig در حال حاضر نسخه 42 اینچی فوق الذکر تلویزیون OLED LG C2 را به قیمت 897 دلار به جای MSRP معمولی 1399 دلار آمریکا به فروش می رساند که منجر به تخفیف شدید 503 دلار آمریکا یا 35 درصد می شود. مهم‌تر از همه، این معامله برای LG C2 شامل یک ضمانت 4 ساله تمدید شده است که نه تنها آسیب‌های تصادفی را پوشش می‌دهد، بلکه سوختگی احتمالی را که برخی خریداران تلویزیون‌های OLED هنوز از آن می‌ترسند، پوشش می‌دهد. حمل و نقل نیز رایگان است و خریداران به لطف سیاست بازگشت 45 روزه هیچ خطری را متحمل نمی شوند. این معامله نیز هست در آمازون موجود است با 2 سال گارانتی کوتاه تر

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1361 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021
Buydig یک معامله بسیار فریبنده برای تلویزیون OLED 42 اینچی LG C2 با ضمانت نامه ای دارد که سوختگی احتمالی را پوشش می دهد (تصویر: LG)
Buydig یک معامله بسیار فریبنده برای تلویزیون OLED 42 اینچی LG C2 با ضمانت نامه ای دارد که سوختگی احتمالی را پوشش می دهد (تصویر: LG)

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

برای جزئیات بیشتر در مورد مشخصات فنی و کیفیت تصویر LG C2، لطفا به Rtings جامع مراجعه کنید بررسی نوشته شده. به غیر از ویژگی‌های قوی پنل‌های OLED، کارشناسان تلویزیون همچنین این تلویزیون را به دلیل کنترل بازتاب عالی و همچنین تاخیر ورودی کم تنها 5.9 میلی ثانیه در 4K و 120 هرتز تحسین کردند. در مجموع، این معامله برای تلویزیون OLED LG C2 انتخاب خوبی برای گیمرهای کنسول و رایانه های شخصی است که فضای کافی برای صفحه نمایش 42 اینچی در تنظیمات خود دارند، اما گارانتی ارائه شده نیز باید آرامش خاطری را برای همه شکاکان OLED فراهم کند. کسانی که به دلیل خطر گاهاً اغراق آمیز سوختن در حصار خرید چنین تلویزیونی هستند.

این یک واقعیت شناخته شده است که به لطف سطح سیاه کامل و نسبت کنتراست تقریبا بی نهایت، پنل های OLED بهترین کیفیت تصویر را در تلفن های هوشمند، تلویزیون ها و حتی لپ تاپ ها تولید می کنند. علیرغم خطر سوختگی ذاتی، برخی از گیمرها به دنبال تغییر به یک مانیتور بازی OLED مانند Alienware 34 هستند که متأسفانه هزینه آن 1299 دلار آمریکا است. از منظر صرفاً مالی، ممکن است عاقلانه‌تر باشد که در عوض به دنبال تلویزیون‌های OLED مانند LG C2 باشید که کوچک‌ترین مدل آن اکنون با کمترین قیمت فروش تا به امروز به فروش می‌رسد.

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/42-inch-LG-C2-OLED-TV-with-extended-4-year-warranty-and-burn-in-coverage-discounted-by-35.669127.0.html

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.