تلویزیون ال ای دی Superbright Sony Bravia X95K Mini LED 36% تخفیف دریافت می کند

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

علاوه بر این، خریداران احتمالی مطمئناً دوست دارند جزئیات Rting را بررسی کنند مرور براویا X95K. جای تعجب نیست که بازبینان باتجربه تلویزیون مینی LED سونی را به دلیل حداکثر روشنایی تا 1455 نیت در برخی از صحنه‌های HDR ستایش کردند، اما ویژگی کم‌نور محلی با عملکرد خوب به این صفحه اجازه می‌دهد تا رنگ‌های مشکی بسیار جوهری و نسبت کنتراست متناظر 101000 داشته باشد. به 1. این تلویزیون ال ای دی مینی با توجه به ویژگی های HDMI 2.1 مانند 4K در 120 هرتز و VRR، انتخاب مناسبی برای گیمرهایی است که 1800 دلار آمریکا در اختیار دارند.

تلویزیون 65 اینچی مینی ال ای دی از سری فعلی براویا 2022 سونی می تواند به حداکثر روشنایی چشمگیر بیش از 1400 نیت برسد که X95K را به خرید خوبی برای علاقه مندان به HDR یا شکاکان OLED با اتاق نشیمن بسیار آفتابی تبدیل می کند.

براویا X95K با ظاهر 65 اینچی، شدیدترین تخفیف خود را در آمازون دریافت کرده است (تصویر: سونی)
براویا X95K با ظاهر 65 اینچی، شدیدترین تخفیف خود را در آمازون دریافت کرده است (تصویر: سونی)

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها




منبع: https://www.notebookcheck.net/Superbright-Sony-Bravia-X95K-Mini-LED-TV-gets-36-discount.682458.0.html

انریکو فراهن
انریکو فراهن – نویسنده فناوری – 1509 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.