تصاویر و جزئیات Samsung Galaxy S23 به لطف AT&T به صورت آنلاین درز می کند

انتظار می‌رود سامسونگ در جریان مراسم معرفی، در مجموع سه دستگاه گلکسی S23 را معرفی کند، یعنی مدل معمولی که اوایل امروز فاش شد، پلاس و اولترا.

در اوایل دوران مدرسه، از نوشتن و داستان ساختن متنفر بودم. یک دهه بعد، شروع به لذت بردن از آن کردم. از آن زمان، من چند مقاله آفلاین منتشر کردم و سپس به فضای آنلاین نقل مکان کردم، جایی که در وب‌سایت‌های بزرگی که از سال 2021 هنوز آنلاین هستند، مانند Softpedia، Brothersoft، Download3000 مشارکت کردم، اما همچنین برای چندین وبلاگ که ناپدید شده‌اند، نوشتم. در طول سال ها. من از سال 2013 با خدمه Notebookcheck سوار شده ام و قصد ندارم به این زودی آن را ترک کنم. عاشق کیبوردهای مکانیکی خوب، صدای وینیل و نوار، اما همچنین گوشی‌های هوشمند، سرویس‌های پخش و هنر دیجیتال.

کودروت نیستور
Codrut Nistor – نویسنده ارشد فناوری – 5846 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2013

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

لیست Samsung Galaxy S23 AT&T (منبع: CNET)

لیست Samsung Galaxy S23 AT&T (منبع: CNET)

به گزارش CNET، صفحه ارسال شده توسط فروشگاه Brookhaven در آتلانتا حدود ساعت 11:20 صبح به وقت شرقی حذف شد. جای تعجب نیست که به اندازه کافی آنلاین بود تا افراد زیادی بتوانند اسکرین شات بگیرند و/یا متن را کپی کنند. لیست جزئیات ضروری شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی با ویژگی‌های پیشرفته عکاسی در شب (به نام «Nightography» توسط سامسونگ)، یک صفحه نمایش 6.6 اینچی با تازه‌سازی تطبیقی، شارژ سریع بی‌سیم، حذف نویز، و ظرفیت باتری به اندازه کافی سخاوتمندانه است. روز استفاده منظم

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین