تصاویر بازاریابی لو رفته Samsung Galaxy Book3 Ultra طراحی و صفحه شماره اختصاصی را تأیید می کند

دیسپلی سامسونگ قبلاً گفته بود که Galaxy Book3 Ultra با صفحه نمایش 16 اینچی عرضه می شود که این آخرین نشت آن را تقویت می کند. با این حال، دستگاه دارای یک قاب پایین نسبتا ضخیم برای نمایشگر 16:10 است. با این حال، سامسونگ به خوبی از شاسی عریض دستگاه استفاده کرده است، با یک عدد پد اختصاصی که صفحه کلید و ترک پد آن را به سمت چپ فشار می دهد.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-Book3-Ultra-leaked-marketing-images-confirm-design-and-dedicated-number-pad.687072.0.htmlالکس آلدرسون

الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7242 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

سایر تصاویر فاش شده حاکی از آن است که سامسونگ ادغام اکوسیستم خود را به عنوان دلیلی برای خرید Galaxy Book3 Ultra به بازار عرضه خواهد کرد که منعکس کننده رویکرد اپل است. بر این اساس، سامسونگ اخیراً از «تجربه‌های مرور مداوم» بین گوشی‌های هوشمند گلکسی و سری گلکسی بوک خبر داده است. Galaxy Book3 Ultra در 1 فوریه در کنار بقیه سری Galaxy Book3 عرضه خواهد شد. سامسونگ همچنین از رویداد گلکسی Unpacked هفته آینده برای نمایش گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا استفاده خواهد کرد که جزئیات آن را جداگانه توضیح داده ایم.