تسلا قیمت‌های سوپرشارژر را به‌طور کلی کاهش می‌دهد و قیمت خودروهای گازسوز را کاهش می‌دهد

از آنجایی که هزینه‌های برق متعاقباً شروع به کاهش کرده است، تسلا اکنون با کاهش قیمت شارژ خودروهای الکتریکی خود در مناطق مختلف واکنش نشان می‌دهد، جایی که تنها دو ماه پیش مالکان تسلا به‌اندازه‌ای به ازای هر کیلووات ساعت پرداخت می‌کردند که گویی در حال رانندگی با گازسوز هستند. بر اساس گزارش‌های مختلف راننده، هزینه‌های سوپرشارژر آن‌ها در ساعات اوج مصرف نیز با درصدی دو رقمی کاهش یافته است و آلمان و هلند از 0.55 به 0.35 یورو در هر کیلووات ساعت کاهش یافته‌اند که تقریباً 40 درصد کاهش دارد. از سوی دیگر، جایی که اوج قیمت سوپرشارژر در کالیفرنیا افزایش یافت، این افزایش تنها یک یا دو سنت بود.

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 479 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-lowers-Supercharger-prices-across-the-board-breaking-the-gas-powered-vehicle-fueling-cost-parity.670667.0.htmlافزایش قیمت سوپرشارژر تسلا در کالیفرنیا باعث شد هزینه های شارژ EV برابر با سوخت متوسط ​​وسیله نقلیه گازسوز شما در یک نقطه در زمان تورم افسارگسیخته انرژی، به ویژه در طول موج های گرم تابستان، در حالی که شرکت پنجره شارژ را در ساعات غیر اوج بار کاهش داده است. از آنجایی که یک مدل 3 به طور متوسط ​​مصرف برق 0.25 کیلووات ساعت در مایل دارد، زمانی که هزینه سوپرشارژر در زمان اوج مصرف از 0.60 دلار آمریکا در هر کیلووات ساعت فراتر رفت، هزینه شارژ آن با پر کردن مخزن بنزین یک خودروی متوسط ​​گازسوز 40 MPG با 6 دلار آمریکا در هر گالن برابری می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین نقاط فروش خودروهای برقی را تا حدودی ناممکن ساخته است.

اتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید