تخمین‌های ترکیب بدن ساعت هوشمند با تخمین‌های تجهیزات آزمایشگاهی در آزمایش‌های بالینی قابل مقایسه است


سامسونگ ساعت‌های گلکسی خود را به‌عنوان ویژگی‌های قدرتمند و دقیق ردیابی سلامت نسل جدید با قابلیت اندازه‌گیری ترکیب بدن کاربر از مچ دست خود در سری Watch4 معرفی کرده است.

این ویژگی بالقوه مفید برای به دست آوردن معیارهایی مانند آب بدن و توده عضلانی اسکلتی و همچنین چربی بدن رتبه بندی شده است و توسط تکنیک های آنالیز امپدانس بیوالکتریک (BIA) غول کره جنوبی ارائه می شود.

آنها بر اساس خوانش های حسگر داخلی سامسونگ برای این منظور هستند، که همانطور که OEM ادعا می کند، “ما میریمبا روش استاندارد بالینی جذب سنجی اشعه ایکس با انرژی دوگانه (DXA) برای دقت.

تیمی از محققان مراقبت های بهداشتی و اپیدمیولوژی از دانشگاه لوئیزیانا و دانشگاه هاوایی شروع به کار کردند. بنیانگذاری آیا تجزیه و تحلیل ترکیب بدن پوشیدنی واقعاً می تواند با روش های معمولی مطابقت داشته باشد.درجه آزمایشگاهیاسکن از همان.

نویسندگان نتیجه گیری که، در حالی که خوانش های BIA از ابزارهای پوشیدنی در ارزیابی توده بدون چربی (FFM) 75 شرکت کننده مطالعه آنها گرفته شده بود.دقیق ترنسبت به مواردی که با استفاده از DXA گرفته شده‌اند، زمانی که برای تعصب اعمال شده توسط روش استاندارد تصحیح می‌شوند، تفاوت معنی‌داری نداشتند.

بنابراین، محققان به طور کلی لوازم جانبی را پیدا کردند.قادر به اندازه گیری ترکیب بدن پایدار، قابل اعتماد و دقیق است“که قابل مقایسه بودند، اما برابر نبودند،”اقدامات آزمایشگاهی“.

سپس حتی سامسونگ می پذیرد که خواندن دقیق با استفاده از BIAهای آن مستلزم شرایط نسبتاً دقیقی است، که شامل شکم خالی کاربر، استفاده نکردن از جواهرات، ورزش نکردن بلافاصله قبل از مطالعه و اتخاذ یک موضع خاص برای مدت زمان نسبتاً طولانی است.

یک Galaxy Watch4 در آمازون بخرید


منبع: https://www.notebookcheck.net/Smartwatch-body-composition-estimates-found-to-be-comparable-to-those-of-lab-grade-equipment-in-clinical-testing.668641.0.html