تخصصی ترین راهنمای انتخاب بروکر فارکس برای ایرانی ها کانون بورس-بروکر آمارکتس

رگولاتوری یا همان رگوله، به معنای مجوز فعالیت (به نوعی جواز کسب) در سطح کشور یا جهان بوده که توسط نهادهای ملی یا بین‌المللی جهانی به کارگزاری داده می‌شود. گرفتن رگوله، منوط به رعایت قوانین مالی و خدماتی توسط کارگزاری بوده و به نوعی، بیانگر اعتبار و صحبت آ مارکتس عملکرد بروکر است. رقابت بین بروکرها فارکس در حال حاضر بسیار بالا بوده و اکثر کارگزاری‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که باید تا حد امکان، مبالغ کارمزد را کم کنند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند. بسیاری از کارگزاری‌ها در حال حاضر کارمزدهای معاملاتی را تا نزدیک به صفر کاهش داده‌اند.

پشتیبانی بروکر چگونه است؟

دفتر مرکزی بروکر پکس فارکس در سنت وینسنت و گرنادین قرار دارد. این برو که معاملات را به طور سریع با اسپرد کم و خدمات مناسب ارائه می دهد. این بروکر فعالیت خود را در سال ۲۰۱۲ در سنت وینسنت یک جزیره بسیار کوچک در ردیای کارائیب آغاز کرده است. در واقع می‌توان گفت زیرمجموعه‌ای از هولدینگ جی اف گلوبال است.

وریفای آسان در بروکر

برای شناسایی بهترین بروکر فارکس عملکرد پلتفرم معاملات روزانه اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل با آزمایش سیستم معاملاتی بروکرها، به توان معاملاتی، فناوری‌های مورد استفاده و سرعت ارسال سفارشات هر بروکر دست پیدا کرده‌ایم. راهنمای انتخاب بروکر فارکس را با بررسی شرایط واریز و برداشت ریالی در این شرکت‌ها ادامه می‌دهیم. در بسیاری از بروکر ها حتی امکان انجام معامله بر روی ارزهای دیجیتال نیز فراهم است تا از این طریق کاربران بتوانند از تنوع بسیار بالاتری از روش های سرمایه گذاری در این بازار استفاده کنند.

آلپاری ❤️ آخرین سایت بروکر الپاری و ارزیابی عملکرد

بر طبق قوانین فارکس، این مبلغ در اکانت معامله گر می ماند و امکان برداشت آن تا زمانی که خود بروکر تعیین کند وجود ندارد. این حرکت از طرف کارگذاران نوعی آزمایش برای اطمینان از صحت عملکرد معامله گران است. شامل کارگزاری هایی است که همه تریدهای سرمایه داران را اجرایی می کند.

  • لذا در این شرایط معامله گران می توانند به صورت آزادانه پلتفرم معاملاتی مدنظر خود را انتخاب نمایند.
  • یعنی تا به امروز حدود ۳۳ سال است که در حال خدمت رسانی می باشد و خدمات قابل قبولی را ارائه داده است.
  • در مقابل قیمتی که همان ارز را از شما می‌خرد قیمت پیشنهاد است.
  • Libertex یکی از پلتفرم های تجاری محبوب است که در 11 کشور مختلف فعالیت دارد و به بیش از 2.2 میلیون کاربر خدمات ارائه می دهد.
یکی دیگر از معیارهای انتخاب بهترین بروکر در فارکس، در نظر گرفتن دارایی های معاملاتی پشتیبانی شده توسط بروکرمی باشد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که درآمد بروکرها در فارکس همانند بنگاه های معاملاتی در بازار سنتی، از محل معاملات صورت گرفته در بازار(خرید و فروش) و اخذ کارمزد، تامین می گردد. حال کسب درآمد بروکر از معاملات معمولا با توجه به نوع حساب معاملاتی، از طریق روش های مختلفی انجام می گیرد.

تخصصی ترین راهنمای انتخاب بروکر فارکس برای ایرانی ها کانون بورس-بروکر آمارکتس

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار