تحلیلگر صنعت پنجره راه اندازی آیپد تاشو در سال 2024 را مجددا تایید می کند

مدتی است که شایعات در مورد ورود اپل به بازار تاشوها منتشر شده است. در حالی که اپل هنوز اشاره ای نکرده است، چه رسد به اینکه تایید کند که روی آیفون/آی پد تاشو کار می کند، تحلیلگران تخمین زده اند که چنین محصولی در آینده نزدیک به چشم نخواهد آمد. مینگ چی کو مطمئن است اولین آی پد تاشو اپل در سال 2024 معرفی خواهد شد.

در حالی که اپل بدون شک برای ورود به قطار تبلیغاتی تاشو دیر شده است، یک آیپد تاشو با تراشه سری M طرفداران زیادی پیدا خواهد کرد. علاوه بر این، اپل در حال کار بر روی یک نسخه ضعیف MacOS برای iPad است که امیدواریم تا آن زمان آماده شود. یک آی‌پد تاشو با سیستم‌عامل کلاس لپ‌تاپ می‌تواند به راحتی از رقبا برتر باشد، مانند Lenovo Yoga Book 9i و Asus ZenBook 17 Fold و جایگاه اپل را در بازار دیگری تثبیت کند.

اپل ممکن است سال آینده یک آیپد تاشو عرضه کند (تصویر از طریق آندریاس استورم در توییتر)
اپل ممکن است سال آینده یک آیپد تاشو عرضه کند (تصویر از طریق آندریاس استورم در توییتر)

من از سن 8 سالگی یک گیمر پرشور رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Industry-analyst-reaffirms-2024-launch-window-for-a-foldable-iPad.688250.0.html

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

خرید کنید آیپد پرو 12.9 اینچی اپل 2022 در آمازون

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین