تحقیقات دولتی نشان می‌دهد تسلا FSD واقعاً در طول انباشته شدن پل خلیج درگیر بوده است

صدها عنصر داده مربوط به خودرو، سرنشینان، مکانیسم های آسیب، جاده و سیستم های ایمنی برای هر یک از بیش از 100 تصادف تعیین شده برای مطالعه سالانه جمع آوری می شود.NHTSA می‌گوید، و باید دید که از یافته‌های مربوط به انباشت روز شکرگزاری تسلا چه اتفاقی می‌افتد، با توجه به اینکه تعامل سیستم FSD اکنون به طور رسمی تایید شده است. هم NHTSA و هم دولت فدرال تحقیقات عمومی را در مورد سیستم‌های رانندگی خودکار تسلا آغاز کرده‌اند. به دلایل مختلفی مانند ایمنی ترافیک یا بازاریابی فریبنده Autopilot.

افشای این هفته از شهادت یک مهندس تسلا که برخی از اولین ویدیوهای تبلیغاتی Autopilot دارای قابلیت های صحنه سازی شده بودند در آن زمان در سیستم وجود ندارد، یا NHTSA به دنبال توییت اخیر ایلان ماسک مبنی بر اینکه تسلا ممکن است هشدارهای نگه داشتن فرمان را محدود کند، نیز به این خودروساز کمکی نمی کند.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Government-investigation-finds-Tesla-FSD-was-indeed-engaged-during-the-Bay-Bridge-pileup.682641.0.html

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

دانیل زلاتف
دانیل زلاتف – نویسنده فناوری – 554 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین