تبلت Apple iPad Pro 11 (2022): یکی دیگر از تقویت‌کننده‌های قدرت برای ابزار خلاق اپل

حتی در نسل چهارم، آیپد پرو 11 کوچکتر باید در مقایسه با مدل بزرگتر امتیازاتی بدهد: صفحه نمایش به طور خاص ساده تر نگه داشته شده است، برای پخش HDR به اندازه کافی روشن نیست و نمی تواند از حالت رنگ مرجع استفاده کند. با این وجود، این صفحه نمایش با کیفیت بالا و بسیار دقیق رنگ است.

کسانی که مایل به صرفه جویی در هزینه هستند هنوز هم می توانند سلف ارزان تر و تقریباً به همان اندازه خوب را در بسیاری از فروشگاه های آنلاین خریداری کنند. از نظر عملکرد، حتی سریع‌ترین تبلت‌های اندرویدی مانند گلکسی تب اس 8 پلاس سامسونگ یا میت‌پد پرو هوآوی هم نمی‌توانند به همین ترتیب ادامه دهند، اما قیمت آن‌ها نیز بسیار ارزان‌تر است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-iPad-Pro-11-2022-tablet-Another-power-boost-for-Apple-s-creative-tool.668660.0.html

ویرایش گرافیک، ویرایش ویدیو، تولید موسیقی، کار در واقعیت افزوده یا نوشتن ایمیل ساده – شما می توانید بین یک ایستگاه کاری سنگین و اغلب پر سر و صدا، یا آیپد پرو 11 بی صدا اپل، که صفحه نمایش کمی کوچکتر دارد، انتخاب کنید. قابل حمل تر و متحرک تر

به دلیل انعطاف پذیری، عملکرد بالا، لوازم جانبی عالی و کیفیت های چند رسانه ای، آیپد پرو 11 بار دیگر استاندارد گران قیمت تبلت ها در سال 2022 است.

قیمت ها در سال جاری افزایش قابل توجهی داشته است. حتی با تعدیل تورم، باز هم افزایش چشمگیری داشته است. در عوض، شما با Apple M2 عملکرد کمی بیشتر خواهید داشت، اگرچه اپل M1 در iPad Pro 11 2021 به سختی با هیچ برنامه ای در چند سال آینده مشکلی ندارد. در مورد زمان اجرای باتری، به ندرت تغییری نسبت به مدل قبلی ایجاد شده است.

این واقعیت که اپل اکنون از مواد بازیافتی زیادی استفاده می کند و همچنین سعی می کند از پلاستیک برای بسته بندی خودداری کند، قابل ستایش است. علاوه بر این، کیف از کیفیت بالایی برخوردار است و در دست گرفتن احساس بسیار خوبی دارد. عملیات صاف است. با لوازم جانبی مناسب می توان از آیپد پرو به روش های بیشتری استفاده کرد.

البته تبلت خوش دست اپل در هر شرایطی جایگزین کاملی نیست، اما قدرت محاسباتی تبلت حرفه ای کاربردی و خنک شونده غیرفعال، چشمگیر است و برای تعداد زیادی اپلیکیشن حرفه ای کاملاً کافی است.