تبلت گوگل پیکسل: افشای جدید به گمانه زنی های Pixel Tablet Pro پایان می دهد اما صفحه نمایش 2.5K IPS، Tensor G2 و جزئیات لوازم جانبی جدید را مشخص می کند.

Samsung Galaxy Buds2 Pro را از آمازون خریداری کنید

الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7242 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

ظاهراً، گوگل داک پیش‌نمایش شده در ماه اکتبر را با نام رمز «korlan» نامگذاری کرده است که در داخل با نام «K6» نیز شناخته می‌شود. فقط korlan دارای بلندگوی داخلی است. احتمالاً داک از شارژ و خروج صدا پشتیبانی می کند، نه فقط مورد دوم. علاوه بر این، «yuzu» یا «Y4» وجود دارد، یک داک فقط برای شارژ. طراحی دومی هنوز فاش نشده است، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که شبیه “korlan” باشد.

Kuba Wojciechowski جزئیات جدیدی را در مورد تبلت پیکسل به اشتراک گذاشته است، یک ماه پس از افشای یک واحد نمونه اولیه در فیسبوک مارکت با داک اختصاصی آن. به گفته توسعه‌دهنده، گوگل دو داک ایجاد کرده است که هنگام پیش‌نمایش تبلت پیکسل در ماه اکتبر به آن اشاره‌ای نکرد. اگرچه گوگل تایید کرد که داک تبلت از شارژ بی‌سیم و انتقال صدا به بلندگوهای داخلی پشتیبانی می‌کند، Wojciechowski ادعا می‌کند که گوگل همچنین یک داک ساده‌تر در حال آماده‌سازی دارد.

Wojciechowski اضافه می کند که گوگل همچنان “tangorpro” را به عنوان تبلت پیکسل می فروشد. علاوه بر این، این شرکت این تبلت را به 8 گیگابایت رم LPDDR5 سامسونگ و 256 گیگابایت حافظه داخلی Kioxia UFS مجهز کرده است. علاوه بر این، اعتقاد بر این است که تبلت پیکسل با صفحه نمایش 2560 در 1600 پیکسل عرضه می شود. نشانه هایی وجود دارد که نمایشگر 16:10 به فناوری IPS متکی است، نه OLED مانند دستگاه های پیکسل اخیر. بر این اساس، این تبلت دارای یک اسکنر اثر انگشت خازنی در کناره خواهد بود. تاریخ عرضه هنوز فاش نشده است، اما انتظار می رود گوگل دوباره در بهار در Google I/O 2023 تبلت پیکسل را معرفی کند.