تبلت نسل بعدی OPPO با صفحه نمایش 2.8K و سایر مشخصات “پرچمدار” عرضه می شود


پد OPPO نسل اول.  (منبع: OPPO)
پد OPPO نسل اول. (منبع: OPPO)

اکنون گفته می‌شود OPPO یک تبلت اندرویدی جدید را همراه با گوشی‌های هوشمند جدید سری Find X6 خود عرضه می‌کند. اکنون، یک افشای جدید، هر دو نوع دستگاه را در رده‌ی یکسان پرمیوم قرار می‌دهد، با صفحه نمایش بالقوه بالا، باتری و مشخصات داخلی «Pad2». سپس دوباره، به نظر می رسد OEM ممکن است مصالحه ای جزئی برای دستیابی به این جذابیت بالا داشته باشد.

ایستگاه چت دیجیتال به تازگی شرح داده شده است در مورد ادعاهای اخیر مبنی بر اینکه OPPO یک تبلت نسل دوم را احتمالاً خیلی زود راه اندازی خواهد کرد. این دستگاه که احتمالاً قرار است به‌عنوان «پد2» به جای پد 2 راه‌اندازی شود، گمان می‌رود به همان «فرضی» بپیوندد.Lenovo Tab Extreme“به عنوان یک تخته سنگ بسیار کمیاب با قدرت Dimensity 9000 در هنگام راه اندازی.

دستگاه فرضی در واقع اکنون تصور می شود که تبدیل به “یک تبلت پرچمدار همه جانبه“با شارژ سریع همراه با آن”بزرگ“مشخصات باتری و حافظه. تصور می شود که آنها یک صفحه نمایش 11 اینچی را در تخته سنگ جدید تغذیه می کنند، که قرار است با یک ” راه اندازی شود “2800×2000وضوح ” (یا 2.8K).

پس از آن، تصور می شود که صفحه نمایش به ال سی دی نسل اول Pad چسبیده است، حتی اگر سری فرضی “Find X6” شانس خوبی در OLED رده بالا داشته باشد. با این وجود، «OPPO Pad2» همچنان برای هجوم بهتر به فضای تبلت پریمیوم در مقایسه با پیشین خود با پردازنده اسنپدراگون 870 پشتیبانی می‌شود.

Samsung Galaxy Tab S8 را بخرید آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/OPPO-next-gen-tablet-backed-to-launch-with-a-2-8K-display-and-other-flagship-specs.670686.0.html