تامین کننده آجر برق آیفون به شارژرهای خودروهای الکتریکی ساخت هند منتقل می شود


یک شارژر آیفون از شرکت Salcomp.  (منبع: Apple Community)
یک شارژر آیفون از شرکت Salcomp. (منبع: Apple Community)

Salcomp یک تولید کننده الکترونیک است که با آجر برق 5 واتی مرتبط است که زمانی با هر آیفون جدید عرضه می شد. اکنون، این شرکت اعلام کرده است که در حال حرکت به سمت مناطق جایگزین، از جمله تامین قطعات برای تولید برق با انرژی خورشیدی و آبی، و همچنین شارژر برای خودروهای الکتریکی است. به همین منظور، طبق گزارش ها، قصد دارد تا سال 2026 نیروی کار تولیدی خود در هند را دو برابر کند.

زمانی که تلفن همراه در دهه 1980 به تازگی شروع به محبوبیت روزمره کرده بود. سالکامپ با اولین شارژر سوئیچ برای پیش سازهای آیفون در آنجا بود. این شرکت همچنین از ریشه های فنلاندی خود برای گسترش در سراسر جهان رشد کرده است و مراکز تولیدی در چین، برزیل و هند در سال 2023 دارد.

در حال حاضر، منبع اپل از زمانی که همه جا حاضر بود A1339 شارژر دستگاه هایی مانند سری آیفون 6 با شرط بندی بزرگ در مورد دومی اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2026 همچنان در دسترس باشد. سالکامپ اعلام کرده است که خود را در حال پیشرفت است 3 میلیارد دلار آمریکا درآمد حاصل از تولید مستقر در هند تا آن زمان.

بر این اساس، این شرکت قصد دارد طیف وسیعی از محصولات و قطعات تولیدی خود را در کشور متنوع کند تا از این پتانسیل استفاده کند. پیش‌بینی می‌شود که هند جبران کند 300 میلیارد دلار آمریکا از تولید لوازم الکترونیکی طی 3 سال آینده)، بالاخره.

سالکامپ قصد دارد 12000 پرسنل خود در هند را با 13000 کارمند اضافه کند تا به پایان خود برسد. این کارگران ممکن است در تولید “تجهیزات و قطعات الکترونیک برق آبی” همچنین “میکرو اینورترهای خورشیدیو لوازم جانبی قدرت خودروهای الکتریکی.

این شرکت هنوز مشتریانی را برای خط تولید جدید ذکر نکرده است. بنابراین، نمی توان گفت که Apple Car و iPhone ممکن است روزی در این مرحله از یک تامین کننده شارژر مشترک استفاده کنند.

یک شارژر چند پورت Nexode 65W بخرید آمازون

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/iPhone-power-brick-supplier-to-move-into-electric-vehicle-chargers-made-in-India.699810.0.html