تاریخ معرفی فناوری شارژ سریع نسل بعدی Realme برای اوایل سال 2023 تعیین شده است


Realme سریع‌ترین شارژ خود را تا کنون منتشر کرده است.  (منبع: Realme)
Realme سریع‌ترین شارژ خود را تا کنون منتشر کرده است. (منبع: Realme)

Realme اعلام کرده است که آخرین قسمت از حماسه شارژ سریع خود را در ژانویه 2023 فاش خواهد کرد. این برند گوشی های هوشمند ادعا می کند که با این “دستیابی به موفقیت” رقابت خود را به یک موقعیت پیشرو در این زمینه “جهش خواهد داد”. تصور می‌شود اولین دستگاهی که به آن مجهز می‌شود، با چیپست قدرتمند و دوربین اصلی پشتی جدید و پیشرفته عرضه شود.

سرعت شارژ گوشی های هوشمند در سال 2022 به اوج های جدیدی رسیده است که در ابتدا توسط برندهایی مانند Realme با نسخه هایی مانند GT Neo 3 رهبری می شد. این گوشی قادر بود باتری های خود را تا 150 وات (W) دوباره پر کند، اگرچه در نهایت جایگزین شد. دستگاه هایی مانند Redmi Note 12 Discovery Edition 210W.

با این حال، ریلمی اکنون به شدت به این موضوع اشاره کرده است که ممکن است با یک ” جدید دوباره به بالای قله آجری قدرتمند گوشی های هوشمند صعود کند.پیشرفت جامع” رونمایی خواهد شد در طول یک 5 ژانویه 2023 رویداد. این برند قبلاً ادعا کرده است که از سلامت محافظت می کند و “طول عمرباتری جدید مورد بحث، علیرغم سرعت های بالقوه ای که ممکن است به دست آید.

ریلمی هنوز این نرخ را مشخص نکرده است، اگرچه شایعه شده است که به‌روزرسانی رسمی شارژ 240 واتی را انجام خواهد داد. احتمالاً برای اولین بار در GT Neo 5، که طبق اطلاعاتی که به تازگی فاش شده است، عرضه خواهد شد پوستر، همچنین به عنوان یک دستگاه اسنپدراگون 8+ نسل 1 ظاهر خواهد شد که با سنسور جدید Sony IMX890 به عنوان دوربین اصلی و با OIS برای راه اندازی ارتقا یافته است.

یک Realme GT Neo 3 80W بخرید آمازون

Realme نرخ شارژ نسل بعدی خود را منتشر می کند ...
Realme نرخ شارژ نسل بعدی خود را منتشر می کند …
... در حالی که ظاهراً یک پوستر رسمی GT Neo 5 در جای دیگری به بیرون درز کرده است.  (منبع: Realme، Leon Angang از طریق Weibo)
… در حالی که ظاهراً یک پوستر رسمی GT Neo 5 در جای دیگری به بیرون درز کرده است. (منبع: Realme، Leon Angang از طریق Weibo)

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Realme-next-gen-Fast-Charging-technology-debut-date-set-for-early-2023.677294.0.html