بک لینک چیست و چه تاثیری در سئو سایت دارد؟ آنیز وب-بک لینک گلدلینک

این امتیاز توسط سایت MOZ توسط چند فاکتور محاسبه میشود؛ دامنه‌هایی که به این سایت لینک دادند، تعداد کل بک لینک‌ها و قدرت و اعتبار بک‌لینک‌ها از جمله این فاکتورها هستند. یک سایت جدید بدون داشتن بک لینک های قوی باید خیلی بیشتر برای محتوای خود هزینه نماید. از سوی دیگر، می‌بینید که وب‌سایت‌هایی با اقتدار بالا که گوگل به آن‌ها اعتماد دارد، پست‌هایی با کیفیت پایین نسبت به رقبا تولید می‌کنند و همچنان در صفحه اول گوگل قرار دارند.

در این حالت یک مقاله جامع می‌نویسید که کاملاً جنبه اطلاع‌رسانی داشته و پتانسیل بالایی برای گرفتن لینک دارد. این مقاله همه بک لینک‌ها را دریافت می‌کند و سپس ارزش بک لینک را از طریق لینک‌های داخلی در سراسر وب‌سایت توزیع می‌کند. انکر تکست؛ متن لینک داری است که با کلیک کردن روی آن به صفحه جدید منقل می‌شوید. گوگل از متن لینک یا anchor text برای شناسایی موضوع لینک و بهبود کیفیت جستجوی کاربران استفاده می‌کند.

استفاده از سایت‌سازها برای بک لینک‌سازی رایگان

بک لینک چیست و چه تاثیری در سئو سایت دارد؟ آنیز وب-بک لینک گلدلینک

صرفا جهت یادآوری، انکرتکست، لینکی است که اونو در قالب متن می بینید. به طور کلی، شما لینک هایی در قالب انکرتکست می خواهید که کلمات کلیدی شما را در بر بگیره. بنابراین هرچه بیشتر از این رای ها داشته باشین، سایت شما جایگاه بالاتری در گوگل و سایر موتور های جستجو می گیره.

بسیاری از کاربران به دنبال مطالبی هستند که نه تنها توضیحات اضافه و تحلیل‌های دقیق ندارد، بلکه کوتاه و خلاصه است. برای مثال بعد از بررسی چند محصول در یک حوزه مشخص، پیشنهاد کند که کدام محصول بهتر است و چرا باید آن را استفاده کرد. اگر بتوانید لیستی از مقالاتی در این سبک را پیدا کنید که به حوزه کاری شما ربط دارند، شاید بتوانید پس از برقراری ارتباط با نویسنده آن، نظر آن را درباره خدمات یا محصولات برند خود جلب کنید.

چرا بک لینک مهم است؟

بک لینک ها یکی از مهمترین فاکتورهای ارزیابی موتورهای جستجو جهت رتبه بندی سایت ها است و هر چقدر این بک لینک ها کیفیت پایین تری داشته باشند به سایت اسیب بیشتری وارد می شود. دایرکتوری هایی وجود دارد که شما برای دست یابی به سایت مناسب باید کمی در آن جستجو کنید. شما می خواهید در لیست یک دایرکتوری محلی که به مردم پیشنهاد هایی را در باره‌ی خواننده، سالن و عکاس برای رزرو مراسم عروسی دارد. بک لینک گیری از این دایرکتوری بسیار مناسب خواهد بود و می تواند ترافیکی را به سوی سایت شما بفرستد، لینک گیری این نوع سایت ها شاخصی خوبی برای سایت شما می باشد. پیدا کردن این نوع دایرکتوری ها که شماره و ادرس رقیب های شما نیز در ان وجود دارند بسیار مناسب خواهند بود. شما می توانید پیدا کردن این چنین سایت هایی به دنبال شماره یا کسب و کار رقیب های در وب بگردید و ببینید که کجا شماره و سایت خود را ثبت کرده اند.

تاثیر لینک نوفالو در سئو چیست؟

لینک‌های خریداری شده باید برای یک مدت طولانی تمدید شوند حداقل زمان پیشنهادی ۳ ماه است که اگر کمتر از این مدت لینک شما از سایت مبدأ حذف شود برای سایت شما یک نمره منفی لحاظ خواهد شد. البته لینک‌هایی که به صورت طبیعی و توسط مدیران آن سایت‌ها به شما داده شوند نه اینکه به صورت دستی توسط شما گرفته شوند. سپس روی هر آدرس کلیک کنید تا ببینید از کدام صفحه برای کدام صفحه از سایتتان لینک گرفته‌اید.

  • درواقع، اگر صرفاً از این روش استفاده کنید فقط بانس ریت وب‌سایتتان بیشتر خواهد شد.
  • این مورد در اوایل کار گوگل مشکل آفرین شد و عده زیادی با پرداخت هزینه برای خرید بک لینک، سعی کردند تا در تمامی کلمات مورد نظر خود جایگاه‌های اولیه را کسب کنند.
  • External link یا «لینک خارجی» هم یکی دیگر از عناوین بک لینک است و علت این نامگذاری آن است که کاربران به «خارج» از وب‌سایتی که در آن حضور دارند هدایت می‌شوند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار