به روز رسانی نرم افزار BMW کلید دیجیتال را بهبود می بخشد و پارکینگ کنترل از راه دور مبتنی بر برنامه را اضافه می کند

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.


منبع: https://www.notebookcheck.net/BMW-software-update-improves-Digital-Key-and-adds-app-based-Remote-Control-Parking.684303.0.htmlپولی آلکاک

پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 1044 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

یک عملکرد پارکینگ کنترل از راه دور در برنامه در برخی از کشورها برای مدل‌های خاص در دسترس خواهد بود. این ابزار به راننده امکان می دهد با استفاده از گوشی هوشمند خود در خارج از خودرو پارک کند. مانورهای پارکینگ پیشنهادی مانورهایی هستند که قبلاً توسط ماشین ثبت شده و حرکت به جلو یا عقب در شعاع 6 متری (20 فوتی) انجام شده است. نرم‌افزار جدید BMW همچنین به مشتریان AT&T در ایالات متحده اجازه می‌دهد از یک eSIM شخصی استفاده کنند و قرارداد موجود شما را در نظر بگیرند و 5G را در خودرو فعال کنند. اتصال سلولی به شما امکان می دهد بدون نیاز به گوشی هوشمند در ماشین تماس بگیرید و داده ها را پخش کنید. یکی دیگر از ویژگی های به روز رسانی، به طور خاص برای iX، امکان توقف شارژ و باز کردن قفل کابل شارژ در برنامه است.

BMW دارد اعلام کرد به روز رسانی نرم افزاری برای میلیون ها وسیله نقلیه واجد شرایط در سراسر جهان. این به روز رسانی شامل عملکردهای جدیدی برای کلید دیجیتال BMW است که به شما امکان می دهد ماشین خود را از طریق برنامه My BMW قفل، باز و روشن کنید. کاربران اکنون می توانند دسترسی خودرو را بین گوشی های هوشمند آیفون و اندروید به اشتراک بگذارند. به علاوه، می‌توانید کلید دیجیتال را مستقیماً از طریق یک کد فعال‌سازی بدون نیاز به کلید فیزیکی در خودرو فعال کنید.

جدیدترین نرم افزار برای کسانی که سیستم عامل BMW iDrive 7 و 8 دارند ارائه می شود که این شرکت تخمین می زند که حدود 4.7 میلیون وسیله نقلیه باشد. ارتقای رایگان در حال حاضر برای بیش از 30 مدل موجود است و می‌توانید آن را در منوی تنظیمات خودرو در قسمت ارتقاء نرم‌افزار از راه دور دانلود کنید.