بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022 ؛ از بروس وین تا بتمن

کودک ها با پوشیدن لباس های بتمن احساس اقتدار می نمایند و عشق و علاقه متعددی به لباس های بتمن دارند. بعضا از مغازه های اینترنتی محصولات بی کیفیت را اساسی ارزش های زیاد بالایی ارائه می دهند تا بتوانند سود بیشتری را به دست آورند و در صورتی که شما هم دوست دارید تا لباس بتمن اصل را حیاتی قیمت دوچندان مناسب خریداری کنید، می توانید از وب وب سایت اینترنتی پیش روی خویش اقدام کنید. هنوز کاملا مشخص نیست که برخورد پلیس شهر گاتهام با بتمن چگونه خواهد بود. همچنین در همین مقطع بود که هارلی یک درسِ حسابی به دوئلا دنت (Duela Dent)، دخترِ خود خوانده جوکر، داد. با این حال او این سوال را مطرح کرد که چرا بعد از چهل برداشت، تازه کارگردان از او خواست کارش را روی مانیتور نگاه کند.

درسته که خیلی از هواداران وقتی شنیدند بیل در دنیای سینمایی دی سی نیست بسیار ناراحت شدند ولی باید بدونیم و قبول کنیم که بدون موفقیت بتمن های نولان اصلا الان چیزی به نام دنیای سینمایی دی سی وجود نداشت! البته استفاده از لباس بتمن بدون شهر گاتهام لطفی نخواهد داشت و شرکت Epic Games هم از این مساله آگاه می باشد. البته پس از جدا شدن به راحتی هم سر جایش قرار می گیرد. اما هماکنون که طبق برنامهریزیها، مراحل توسعه این فیلم ماه آینده از سر گرفته میشود و تاریخ اکران آن نیز سال آینده، یعنی 2021 در نظر گرفته شده، رویداد DC FanDome که اخیرا برگزار شد فرصتی طلایی برای ریوز و دیگر دستاندرکاران این فیلم بود تا پیشنمایشی کامل و جامع برای فیلم ابرقهرمانی مورانتظار خود به مخاطبین و طرفداران ارائه دهد. همچنین موتور بتمن (Batcycle) نیز در تصاویر و فیلمهای محیطهای فیلمبرداری دیده شده بود.

همین لباس بضاعت و توان پرواز داره و به راحتی کار کشته به مقاومت در برابر مشت های سوپرمن هستش و همونطوری که گفته شد، ساخته شده تا اساسی اون وارد نزاع اهمیت موجوداتی نظیر دارک ساد و برینیاک شد، ولی این لباس حاذق به مقاومت در برابر کنترل ذهنی برینیاک نیست. تهیه یک هدیه مطلوب برای جشن های مهمی نظیر به دنیاآمدن فعالیت چندان راحتی نمیباشد چرا که علاوه بر دوران کافی نیاز به فکر و توجه بیشتری داراست تا عزیزان بتوانند در کنار اختصاص هزینههای به اندازه یک هدیه مطلوب و ایده آل را هم خریداری نمایند. این لباس اولین لباس از بتمن بود که میشه گفت آنقدرمورد توجه هواداران قرار گرفت که تبدیل به یک سمبل در دنیای سینمایی بتمن شد.

کارگردان از بازیگر خواست که صحنه بازی خودش را روی مانیتور تماشا کند، و پتینسون از دیدن اینکه چقدر کار ضعیفی در این صحنه ارائه داده است، شوکه شد و اعتراف کرد که حق با کارگردان است. در نسخه اولیه، بری آلن چندان از خودش مطمئن نبود و از بتمن راهنمایی میگرفت که چگونه به یک قهرمان تبدیل شود اما «لیگ عدالت زک اسنایدر»، فلش را بسیار مطمئنتر نشان میداد و او قبلا قدرتهایش (مانند سفر در زمان) را نشان داده بود. بهصورت کلی، طرفداران بتمن و دی سی کم و بیش در جریان روند تولید این فیلم قرار گرفتهاند، اما این اطلاعات چندان دقیق و رسمی نبودهاند. تهیه یک هدیه مناسب برای جشن های مهمی مانند تولد کار چندان راحتی نیست چرا که علاوه بر زمان کافی نیاز به فکر و دقت بیشتری دارد تا عزیزان بتوانند در کنار اختصاص هزینههای کافی یک هدیه مناسب و ایده آل را نیز خریداری نمایند. ویژگی Batmen اضافه شده به بازی این امکان را به شما میدهد تا از لباس های مختلف بتمن استفاده کنید.

او در نهایت از کانال بیرون آمده، شنل و نقابش را به تن میکند و انتقامش را میگیرد. در این قسمت، بروس وین تحت تأثیر داروی کنترل جدید و بهبود یافته پویزن آیوی (Poison Ivy) قرار میگیرد. با این که در دوره نیو ۵۲ (New 52) کمیکهای دیسی، هارلی کویین در دنیای اصلی دیسی مورد استفاده قرار گرفت اما انتقادات زیادی نیز نسبت به شخصیت پردازی او وارد شد. آیا بلک آدام دواین جانسون میتواند جهان گسترده دیسی را بازسازی کند؟ در نهایت نیز هارلی کویین موفق میشود تا دختر جوکر را له و لورده کند. بتمن با بازی بن افلک همیشه در آثار مختلف نقشهای کوتاهی داشت تا شرورانش را به سزای اعمالشان برساند و به همین خاطر منطقی بود که فلش هم در نقشی کوتاه و برای شکست دادن بومرنگ ظاهر شود. اکثر شروران تیم به طور معمول سرکشان اطراف بتمن مانند هارلی کوئین، ددشات و کیلر کروک بودند و همچنین کاپیتان بومرنگ نیز که معمولا دشمن فلش در کمیکها است، در بین آنها حضور داشت. او با انواع مختلفی از خلافکاران مبارزه میکند که به آنها «گالری مجرمین» نیز گفته میشود از جمله: جوکر، پنگوئن، ریدلر، مدهتر، بین، فایرفلای، زن گربهای، آقای فریز، دوچهره، رأسالغول و مترسک.

بازیگران و صداپیشگان مختلفی نقش بتمن را ایفا کردهاند. ترجمه هم کاری از گروه تراژ است، مدیریت دوبلاژ را مینا قیاسپور به عهده داشته و نگین زارعاصل و علیرضا اوحدی در امور فنی و باند و میکس فعالیت کردهاند. فیلمی که در آن «Will Arnett»، «Zach Galifianakis» و «Michael Cera» صداپیشگی کردهاند. هر چند حالا شاید روزهای تاریک معشوقه سابق جوکر گذشته باشند اما نیازی نیست که برای پیدا کردن وحشتناکترین کارهای هارلی کویین خیلی زحمت بکشیم؛ چه کارهای وحشتناک درون کمیکها و چه خارج از آنها. شخصیت گوردون که با بازی جفری رایت نیز همراه است، در حال بررسی پروندههای جرمی است که The Riddler مرتکب آنها شده و در تریلر میبینیم که گوردون نظر بتمن درباره معماهای او را میپرسد. با وجود اینکه افسر گوردون با وی رابطهای نسبتا صمیمانه داشته و از او درخواست کمک میکند، در قسمتی از تریلر میبینیم که بتمن در حال هل دادن و کنار زدن تعدادی افسر پلیس از سر راه خود است که برخوردی کاملا غیردوستانه بهنظر میرسد. در این تریلر، شوالیه تاریکی را در شهر گاتهام در حال دست و پا کردن نام برای خود میبینیم. این فصل با نام یک شوالیه تاریکی نیز شناخته میشود.

بروس وین به همراه این دو در گاتهام میگردد، حساب بانکیاش را در اختیارشان قرار میدهد و وسایل خریداری شده توسط آنها را حمل میکند. قهرمانان لیگ عدالت برای نجات جهان از دست بیگانگانی مهاجم معروف به پروانهها گرد هم آمده بودند اما صلحطلب و تیمش تا قبل از ورود آنها همه چیز را تحت کنترل خود درآوردند. البته شاید این روند تصادفی باشد، چرا که دیسی تاخیرات زیادی در روند تولیدات خود داشت و همچنین بهطور منحصر به فردی فیلم تیمی اصلی خود را قبل از اکثر فیلمهای اختصاصی خود به اکران درآورد. البته جای نگرانی نیست، چرا که ما مثل همیشه آموزش نصب کردن مود رو در اختیار شما عزیزان قرار میدیم. شاید مهمترین و بحثبرانگیزترین جنبهای که در تریلر فیلم بتمن وجود دارد، آن است که شخصیت The Riddler که با هنرنمایی پاول دینو همراه است، شخصیت منفی اصلی این فیلم بوده و اینکه وی، مستقیما شوالیه تاریکی را هدف قرار داده و با مشغول کردن او به تعداد بالایی از معمای پیچیده، کار را برای بتمن بیش از پیش سخت کرده است.

یکی از آنها، ماشین پرندهای بود که برای پرواز، از بالهایی مانند خفاش استفاده میکرد.منبع الهام سوم، فیلمی صامت به نام خفاش بود که در آن، مرد خفاشی، نقش منفی فیلم بود. بری از قبل به این نتیجه رسیده بود که به دوستان بیشتری نیاز دارد و پس از شنیدن این که بتمن به کمک او نیاز دارد، تمایل خود را برای همکاری نشان داد. وقتی در مورد قانون خاص بتمن یعنی پرهیز او از کشتن صحبت میکنیم، راههای زیادی برای توجیه آن وجود دارد. وقتی که شما همین مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه حساس لباس طرح بتمن وب سایت خویش باشید.

علاوه بر این، کارگردان سریال، جیمز گان بیان کرد که او در ابتدا فکر میکرد که فقط میتواند از موموآ استفاده کند تا این که متوجه شد که میلر از طرفداران پر و پا قرص کارهای اوست و مایل است در این سریال نیز حضور داشته باشد. با وجود اینکه این فیلم قرار بود تا در ابتدا، فیلمی انحصاری برای بازیگر محبوب بن فلک (Ben Affleck) در دنیا و خط زمانی DC Extended Universe باشد، مسیر این فیلم با تغییراتی همراه بود و این فیلم اختصاصی شخصیت بتمن، توسط مت ریوز (Matt Reeves) کارگردانی میشود. لباس قدیمیِ قرمز و سیاهش کنار رفته بود و به جایش با الهام از بازی Batman: Arkham City یک لباس با ترکیب رنگ قرمز و آبی به تن میکرد.

و این حاصل کار دو طراح لباس فوقالعاده این فیلم، یعنی دیوید کراسمن و بهترین لباس های بتمن گلین دیلون است. در نظر سنجی پیج اینستاگرام Comicconradio، دیوید مازوز در رقابت با بازیگرانی همچون کریستین بیل، بن افلک و… از سال ۲۰۱۸ و پس از اعلام تصمیم فاکس مبنی بر کنسل کردن سریال ، هواداران گاتهام در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و توییتر با استفاده از هشتگ هایی همچون savegotham , forgotham و… در سیزدهم ماه می ۲۰۱۸، هنگامی که فاکس خبر ساخت فصل پنجم و تاریخ انتشار آن را رسانه ای کرد، بر این نکته تأکید کرد که این فصل، فصل آخر سریال است و فصل ششمی در کار نخواهد بود. این شخصیت که در سریال انیمیشنی Batman: The Animated Series معرفی شد، دکتر هارلین کویینزلِ (Harleen Quinzel) تیمارستان آرکهام بود که تحت تأثیر جوکر قرار میگیرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار