بررسی Samsung Galaxy Tab Active4 Pro: تبلت ضد آب و هوا با باتری قابل تعویض

حسگر اثرانگشت برای باز کردن قفل نیز روی آن تعبیه شده است که در دکمه هوم ادغام شده است. با کمترین تاخیر و دقت نسبتاً خوب، زمانی که زمان اهمیت دارد، انتخاب خوبی است. تشخیص چهره نیز امکان پذیر است، اما به اندازه یک راه حل صرفاً مبتنی بر نرم افزار امن نیست.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Galaxy-Tab-Active4-Pro-review-Weatherproof-tablet-with-replaceable-battery.682910.0.html

متأسفانه نوک آن فقط کمی از محفظه بسیار حجیم قلم بیرون زده است، بنابراین باید مراقب باشید که آن را در زاویه نگه ندارید، در غیر این صورت تبلت ورودی ها را تشخیص نمی دهد.

ما همچنین گزینه های مختلف ورودی را از طریق قلم S-Pen ضد آب و گرد و غبار دوست داریم: البته می توان یادداشت ها یا نقاشی هایی روی صفحه ایجاد کرد، اما همچنین می توانید قلم را روی متن در یک وب سایت نگه دارید، برای مثال، که ترجمه را نمایش می دهد. از زبان های خارجی اشیاء را نیز می توان به صورت هوشمند و خیلی بیشتر انتخاب کرد. از دکمه ای روی قلم می توان برای فعال کردن دستورات دیگر مانند رها کردن شاتر دوربین استفاده کرد.

یک دکمه نسبتا آزادانه در لبه بالایی تبلت وجود دارد که برای تشخیص بهتر به رنگ نارنجی است. به عنوان مثال، دوربین را می توان با استفاده از دکمه تنظیم صدا فراخوانی کرد و عکس گرفت.

در تبلت های تجاری، عملکرد یک جنبه بسیار مهم است: شرایط صفحه نمایش لمسی اغلب ایده آل نیست یا با لباس محافظ کار می کنید. عملکرد Galaxy Tab Active4 Pro حتی زمانی که نمایشگر خیس است آسان است و از آنجایی که می توانید حساسیت صفحه لمسی را تنظیم کنید، حتی دستکش ها نیز مشکلی ایجاد نمی کنند.

تبلت فضای باز دارای دکمه های فیزیکی برای مهم ترین عملکردها است تا مجبور نباشید دکمه های منوی کوچک را فشار دهید. در زیر صفحه نمایش سه دکمه برای عملکرد اندروید وجود دارد، یعنی نمای کلی برنامه های باز، دکمه هوم و دکمه برگشت.