بررسی Roborock S8: جاروبرقی رباتی عالی با پیشرفت های مفید

علاوه بر این، می توانید تنظیماتی را برای هر اتاق جداگانه ایجاد کنید. برای انجام این کار، ربات ابتدا باید به اطراف طبقه شما سفر کند تا بتواند یک نقشه مجازی ایجاد کند. سپس، می توانید آن را در برنامه ذخیره و ویرایش کنید. این بدان معنی است که می توانید اتاق های جداگانه را تعیین کنید، مناطق محدود را تعیین کنید و در مورد یک مسیر تصمیم بگیرید – حتی برای چندین سطح. همچنین گزینه ای برای مشاهده نقشه خود به صورت سه بعدی وجود دارد.

در صفحه اصلی، می توانید نقشه انتخابی فعلی خود را مشاهده کنید، که همچنین مسیری را که ربات طی خواهد کرد را نشان می دهد. همچنین مناطقی که باید تمیز شوند، مدت زمان و همچنین سطح باتری نمایش داده می شود. مفید: در حالی که S8 در حال تمیز کردن است، نواری پر می شود که پیشرفت آن را نشان می دهد و اینکه چقدر هنوز باقی مانده است.

چندین گزینه دیگر را می توان در برنامه تنظیم کرد، از جمله خروجی زبان به زبان های مختلف، گزینه کنترل ربات از راه دور، به روز رسانی سیستم عامل و بسیاری از سفارشی سازی های دیگر. تنها چیزی که ندارد، گزینه مشاهده فید ویدیوی ربات در حین تمیز کردن است، همانطور که در مدل های برتر Ecovacs.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Roborock-S8-review-Excellent-robot-mop-vacuum-cleaner-with-useful-improvements.701997.0.html