بررسی Metal: Hellsinger – تقریباً پاهای Doom را روی شعله های آتش آویزان کرده است

با این حال، هنگامی که به ناچار بیش از حد از دست می‌روید، همه چیز از دست نمی‌رود، زیرا می‌توانید بین شروع سطح از صفر – این گزینه برای کمال‌گراها و هرکسی پس از کسب نمرات بالا است – یا فدا کردن برخی از امتیازات جمع‌آوری شده و غرور خود را برای یک امتیاز انتخاب کنید. رستاخیز نقطه ای در حالی که گاهی اوقات ممکن است برخوردها کمی طاقت فرسا باشد، سختی آن باعث می شود که وقتی بالاخره یک اتاق را پاک کنید، حتی اگر نیم دوجین تلاش را برای شما به همراه داشته باشد، برایتان مفید است.

سلاح‌ها و پیشرفت کمی نسبت به انواع دشمن مطلوب‌تر هستند، اما از نظر ذهنی، گزینه‌ها به اندازه کافی تخیلی هستند که تا پایان بازی سرگرم‌کننده باشند. در نیمی از بازی، بارگیری شما شامل یک جمجمه است که گلوله های آتشین را تف می دهد، یک تفنگ ساچمه ای قاتل، هفت تیر دوتایی و یک شمشیر به سبک کاتانا چاقو، که ترکیبی از آن برای اکثر برخوردهای بازی مفیدتر بود. پس از اتمام هر یک از جهنم ها، فرصتی برای تصاحب در اختیار دارید عذاب ها، چالش‌های سخت‌تر، تک اتاقه و زمان‌بندی‌شده‌ای هستند که پس از اتمام به شما قدرت می‌دهند.

برخی از قسمت های فلز: هلسینگر یادآور یک بازی گلوله جهنم هستند – به خصوص باس فایت ها – اما بیشتر آنها بیشتر شبیه به عذاب به لطف مبارزات رضایت بخش و یک سفر قدرت بسیار زیاد که زمانی که شما شروع به تطبیق موفقیت آمیز ضربان کردید، حل می شود. تنوع دشمنان مناسب است و غلبه بر آن بسیار آسان است، به خصوص در سطوح سخت تر با هیولاهای سریع تر و خطرناک تر.

این عذاب حملات خشونت آمیز کوتاه اما سرگرم کننده ای هستند که به طور معنی داری بقیه بازی شما را به سمت بهتر شدن تغییر می دهند و سیستم پیشرفت نسبتاً کمی را بهبود می بخشند. با این حال، عدم پیشرفت مانعی نیست، زیرا سلاح های شما به اندازه کافی قدرتمند هستند که تقریباً همه چیز را در چند شلیک از بین می برند. علاوه بر این، می‌توان گفت که بازی با کمترین قدرت ممکن بهتر است، زیرا بازیکنان را وادار می‌کند تا روی مهارت تمرکز کنند، که رویکردی بسیار مفیدتر از صرف ساعت‌ها در منوها در تلاش برای حداکثر تنظیمات و بارگذاری است. .

از نظر قابلیت پخش مجدد، فلز: هلسینگر کمی کوتاه است، زیرا، به غیر از تابلوهای امتیازات، موسیقی متن که اعتراف می‌کند، و برخی آیتم‌های پنهان، چیز زیادی وجود ندارد که شما را مجبور به پخش مجدد آن کند. حالت سختی بالاتری وجود دارد که وقتی بازی را در حالت بالاترین سختی کامل می کنید قفل آن باز می شود، اما ممکن است برای انجام این کار مجبور باشید مازوخیست باشید. در مجموع، فلز: هلسینگر یک بازی عالی، سریع، با ریتم FPS است که اصول اولیه را میخکوب می کند، از استقبال خود غافل نمی شود و ارزش 29.99 دلار آمریکا و پنج ساعت کاری را دارد که از شما می خواهد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Metal-Hellsinger-review-almost-dangling-Doom-s-feet-over-the-flames.686490.0.html